netwerk van merkleiders

bvA organiseert samen met 17 brancheorganisaties de All-In D&I Monitor

Sharon McCutcheon Pixabay

Deze week roepen bvA en 17 andere brancheorganisaties hun leden en achterban op om op 1 juli mee te doen aan de eerste wereldwijde peiling ooit over diversiteit & inclusie onder medewerkers in de marketing- en communicatie-industrie. Het onderzoek is bedoeld om vast te stellen wat de stand zaken is op het gebied van diversiteit en inclusie binnen de branche.

allinmonitor3.jpg


De All-In D&I Monitor is de Nederlandse versie van de wereldwijde WFA diversiteitspeiling die in 27 landen wordt gehouden.

Door de participatie van ADCN, bvA, DDA, DDMA, Dutch Marketing Diversity Fund, Effie, GVR, Include Now, Logeion, MOA, MWG, NIMA, Orange Lions, PIM, RAW, Screenforce, SIRE, VIA en Vinex wordt het mogelijk om Nederland-specifieke inzichten te krijgen in de huidige situatie, zodat we als branche kunnen werken aan een werkomgeving waarin iedereen zich erkend en gewaardeerd voelt.

De link naar het onderzoek wordt op 1 juli door de deelnemende organisaties verstuurd. Wil je nu alvast meedoen? Dan kun je hier het onderzoek invullen.

Het onderzoek vraagt 15 – 20 minuten van je tijd. De antwoorden worden anoniem behandeld en kunnen niet naar individuele respondenten worden herleid.

Meer informatie vind je op deze FAQ pagina

share