Lid worden

bvA is het onafhankelijke netwerk van merkleiders waar adverteerders de kennis en support krijgen om hun merken te laten floreren.

Waarom lid worden?

Door lid te zijn van bvA krijg je als merkleider de support en inspiratie om je merk te laten floreren en je business en netwerk te versterken. In een tijd waarin maatschappij, marketinglandschap en de taken van marketeers vrijwel dagelijks veranderen, biedt bvA je actuele en onafhankelijke kennis, een netwerk met gelijkgestemden om ervaringen mee te delen en het vertrouwen dat je belangen behartigd worden.

  • bvA Ronde Tafeldiner gesprek tafel
  • Effies Awards 2024 publiek
  • bvA CMO diner vraag aanwezige
  • bvA Ronde Tafeldiner overzicht aanwezigen
  • bvA event borrel netwerk
  • bvA CMO event AI overview aanwezigen
  • bvA Jasper Bronner spreker tijdens duurzaamheidsevent
  • bvA CMO Diner gesprekken tafel
  • bvA Ronde Tafeldiner opening Henriette
  • bvA CMO diner 2025 Mark Ritson
  • bvA event netwerk buiten
  • bvA event netwerk gesprek
  • bvA event buiten gesprek netwerk

Voordelen voor onze bvA-leden

  • Actuele, relevante en onafhankelijke kennis in meer dan 20 webinars en bijeenkomsten waarmee je je marketingplan kunt versterken en een sparring partner voor je bureau zijn
  • Exclusieve kennisdocumenten, whitepapers, opnames van webinars en checklists
  • Een uniek netwerk met meer dan 2.000 andere merkleiders om kennis en ervaring mee uit te wisselen – uitsluitend adverteerders onder elkaar
  • De zekerheid dat de belangen van je merk behartigd worden bij mediapartijen, brancheorganisaties, politiek en overheid
  • Bijzondere netwerkevents met unieke sprekers voor CMO’s, senior en medior marketeers van alle marketing disciplines
  • De mogelijkheid om mee te doen in Commissies, Taskforces en Werkgroepen die het bestuur, adviseren, aan actuele vraagstukken werken en kennisbijeenkomsten organiseren
  • De mogelijkheid om te leren van de beste marketing cases door deel uit te maken van één van de Effie jury’s
  • Alle bvA-activiteiten toegankelijk voor alle medewerkers, van CMO tot junior marketeer

Download het inschrijfformulier

bvA Ronde Tafeldiner MM 2

Voor wie is het bvA-lidmaatschap? 

Het bvA-lidmaatschap staat open voor bedrijven. Voor een vast contributiebedrag per jaar (afhankelijk van de mediabestedingen) zijn alle activiteiten toegankelijk voor alle medewerkers van de lidbedrijven.

Onze leden

Onze leden
    Logo ASR Logo A Vogel Logo AS Watson Group Logo Abn Amro Logo Achmea Logo Akzonobel Logo Albert Heijn Logo Aldi Logo Basic Fit Logo Bayer Logo Coca Cola Logo Anwb Logo Arag Logo Arbo Unie Logo ASN Bank Logo Avero Achmea Logo Beiersdorf Logo Bel Logo Bever Logo Bitvavo Logo BMW Logo Bol Logo Bolletje Logo Bonusan Logo Carpetright Logo Centraal Beheer Logo Cloetta Logo Concorp Logo DANONE Logo Dela Verzekeringen Logo CZ Logo De Hypotheker Logo DHL Logo Domino's Pizza Logo Dr. Oetker Logo Dutch Filmworks Logo Ebro Netherlands Logo Eneco Logo Energie Direct Logo Enrico Roots Logo Essent Logo Essity Logo Etos Logo Exact Logo EY Logo FBTO Logo FNLI Logo Frieslandcampina Logo Gall & Gall Logo Granfood Logo Greenwheels Logo Grolsch Logo HAK Logo Haribo Logo Hartstichting Logo Hasbro Logo Heineken Logo Hellofresh Logo HEMA Logo HERO Logo HvA Logo Holland Casino Logo Hornbach Logo Ici paris xl Logo Iglo Logo IKEA Logo Inbev Logo ING Logo Intersnack Logo Jacobs Douwe Egberts Logo Jumbo Logo Karwei Logo Kb nationale bibliotheek Logo  KIA Logo KLM Logo Auping Logo KPN Logo Kraft Heinz Logo Kruidvat Logo Maandag Logo Makro Europe Logo McDonalds Logo Media Markt Logo Miele Logo Ministerie Van Algemene Zaken Logo Mondelez Logo Interpolis Logo Goede Doelen Loterij Logo Nationale Nederlanden Logo Expert Logo Nederlandse Loterij Logo Nederlandse Spoorwegen Logo Nederlandse Zuivel Organisatie Logo Nestle Logo NOC NSF Logo Nutricia Logo Odido Logo  OHRA Logo Oranjefonds Logo Pathe Logo Paulig Logo Pepsico Logo Perfetti Van Melle Logo Philips Logo PLUS Logo Pon Automotive Logo PPG Logo Primark Stores Logo Primera Logo Procter & Gamble Logo PWC Logo Quaker Oats Logo Rabobank Logo Randstad Logo Renault Logo Riedel Logo Rode Kruis Logo Amsterdam Airport Schiphol Logo Shell Logo Signature Foods Logo Sligro Logo Sonova Logo Spadel Logo Stage Entertainment  Logo Plants And Flower Found Holland Logo Social Hub Logo Trekpleister Logo TUI Logo UNICEF Logo Unilever Logo Unive Logo Upstairs Logo Van Geloven Logo Vattenfall Logo Vodafone Ziggo Logo Vrumona Logo Vtech Speelgoed Logo Weleda Logo Westland Kaas Logo Yakult Logo Zilveren Kruis Achmea Logo Lidl Logo Cyclomedia Logo Rituals Logo Transavia Logo Specsavers Logo  Holland & Barrett Logo Verkade Ayvens Logo Skechers Logo

    Heb je een vraag?

    • Wie kan er lid worden van bvA?

      Het bvA-lidmaatschap staat open voor bedrijven. Voor een vast contributiebedrag per jaar (afhankelijk van de mediabestedingen) zijn alle activiteiten toegankelijk voor alle medewerkers van de lidbedrijven.

    • Hoe helpt een lidmaatschap van bvA mij als merkleider?

      Door lid te zijn van bvA krijg je als merkleider de support en inspiratie om je merk te laten floreren en je business en netwerk te versterken. In een tijd waarin maatschappij, marketinglandschap en de taken van marketeers vrijwel dagelijks veranderen, biedt bvA je actuele en onafhankelijke kennis, een netwerk met gelijkgestemden om ervaringen mee te delen en het vertrouwen dat je belangen behartigd worden.

      ·       Actuele, relevante en onafhankelijke kennis in meer dan 20 webinars en bijeenkomsten waarmee je je marketingplan kunt versterken en een sparring partner voor je bureau zijn

      ·       Exclusieve kennisdocumenten, whitepapers, opnames van webinars en checklists

      ·       Een uniek netwerk met meer dan 2000  andere merkleiders om kennis en ervaring mee uit te wisselen – uitsluitend adverteerders onder elkaar

      ·        De zekerheid dat de belangen van je merk behartigd worden bij mediapartijen, brancheorganisaties, politiek en overheid

      ·       Bijzondere netwerkevents met unieke sprekers voor CMO’s, senior en medior marketeers van alle marketing disciplines

      ·       De mogelijkheid om mee te doen in Commissies, Taskforces en Werkgroepen die het bestuur adviseren, aan actuele vraagstukken werken en kennisbijeenkomsten organiseren

      ·       De mogelijkheid om te leren van de beste marketing cases door deel uit te maken van één van de Effie jury’s

      ·       Alle bvA-activiteiten toegankelijk voor alle medewerkers, van CMO tot junior marketeer

    • Wat zijn de voordelen van een lidmaatschap?

      Je krijgt:

      • Toegang tot kennissessies over actuele marketingonderwerpen

      • Exclusieve content zoals modelcontracten, checklists en whitepapers

      • Vertegenwoordiging van jouw belangen bij mediapartijen, brancheorganisaties, politiek en overheid

      • Hulp bij juridische vragen via het spreekuur van DLA Piper

      • Korting op events als de Effie Awards en MarketingLive!

      • En niet te vergeten: een krachtig netwerk van collega-marketeers

    • Kan ik actief bijdragen aan bvA als lid?

      Zeker! Als lid kun je deelnemen aan Commissies, Taskforces en Werkgroepen. Hier werk je mee aan thema’s die er écht toe doen in het vak. Bovendien adviseer je samen met andere leden het bestuur en organiseer je bijeenkomsten voor je vakgenoten.

    • Wat is het doel van bvA?

      Onze missie is om merken te laten floreren. Dat vraagt dat merken relevant, zichtbaar en inspirerend zijn, ook in een wereld waarin marketinglandschap, technologie en maatschappij voortdurend veranderen. Daar ondersteunen wij onze merkleiders bij door onafhankelijke en actuele kennis te bieden, hen samen te brengen in een uniek netwerk en onze gezamenlijke belangen te behartigen. Met als uiteindelijk doel dat merkleiders toekomstbestendig, waardevol en verantwoordelijk kunnen hun merken kunnen bouwen.

    Meer weten?

    Wil je meer weten en/of ben je geïnteresseerd in het bedrijfslidmaatschap van bvA? Dan maken we graag een afspraak voor een persoonlijk gesprek. Neem contact op met Suzanne ten Haaf.