YouTube Works Awards: zend je videocampagnes in
Strategie & Branding
/
De YouTube Works Awards is een internationaal awardprogramma voor de meest innovatieve en effectieve campagnes op YouTube. Dit jaar is de derde editie van de show in Nederland - en we gaan groter dan ooit. De awardshow vindt plaats in het NXT museum op 11 mei en wordt gepresenteerd door niemand minder dan Average Rob. Tijdens de show zullen we prijzen uitreiken in vier categorieën en één Grand Prix. Daarnaast zijn er korte inspirerende keynotes en spetterende optredens, allemaal met een link naar het thema van de avond: popcultuur! En goed nieuws: vanaf nu kun jouw Youtube-campagne insturen!
De juryleden zijn op zoek naar campagnes die op creatieve, strategische en effectieve wijze gebruik hebben gemaakt van YouTube om een duidelijke zakelijke impact te maken. Zorg dat je de toon zet en wees duidelijk over je KPI's. De statistieken die je biedt, helpen onze juryleden jouw werk én de uitdagingen van je categorie en markt te begrijpen.
Hoe meld ik mij aan?
Identificeer jouw meest effectieve YouTube-campagne van 2022, bekijk de algemene voorwaarden én vul hier het inschrijfformulier in. Aanmelden kan tot 15 maart. Meedoen aan de YouTube Works Awards is eenvoudig. Nog beter: het is gratis. Dus als je deel uitmaakt van een marketing-, media-, creatief of bureauteam, laat ons dan je best-in-class digitale werk zien en maak kans om over de hele wereld gezien te worden.