netwerk van merkleiders

Goed nieuws: contributie bvA stijgt niet!

duy-pham-Cecb0_8Hx-o-unsplash (2)

Een unicum in een tijd van alsmaar stijgende kosten: de bvA-ledenbijdrage blijft in 2023 ongewijzigd. Dit kunnen we je bieden dankzij een gezonde ledengroei en door onze financiële reserves aan te spreken.

We mochten in 2022 maar liefst veertien nieuwe leden verwelkomen. Ook voor 2023 hebben zich al drie nieuwe leden aangemeld. Daarmee komt het totale ledenaantal op 138. We zijn trots dat ook dit jaar weer zoveel mooie merken zich bij ons hebben aangesloten. Het maakt dat we steeds krachtiger voor onze gezamenlijke belangen kunnen opkomen.

We hebben de afgelopen tijd veel enthousiaste reacties gekregen over het actuele, gevarieerde en leerzame webinarprogramma. Ook de bvA-netwerkevents werden goed bezocht en gewaardeerd, waaronder de diners voor Brand Managers, Procurement Managers en het ‘koninklijke’ event voor CMO’s in Artis. Het zijn unieke kansen om ervaringen uit te wisselen met andere merkleiders.  

Daarnaast hebben we natuurlijk regelmatig van ons laten horen bij onderwerpen die je als merk in je eentje niet kunt aanpakken. Dat deden we dit jaar onder meer naar aanleiding van de oproep van VIA om de bureautarieven te verhogen. Ook lieten we onze stem horen rondom de voorgenomen fusie tussen RTL en Talpa en de oproep tot reclameverboden voor zaken als fossiele brandstof en vlees.

De belangen van jou als adverteerder en die van je merk staan altijd centraal in de positie die we innemen in deze discussies. Daarmee gaan we in 2023 met evenveel enthousiasme door. We zijn trots dat we dit volgend jaar namens nóg meer merken mogen doen, want deze bedrijven werden in 2022 lid van bvA:

  • a.s.r.
  • Cloetta
  • De Bijenkorf
  • Enrico Roots in Good Food
  • Exact
  • GranFood
  • Haribo
  • Hogeschool van Amsterdam
  • Karma Kebab
  • Media Markt
  • Riedel
  • Signature Foods
  • Upstairs Traprenovatie
  • Westland Kaas

We heten deze nieuwe leden van harte welkom en kijken ernaar uit om samen met jou en alle andere bvA-leden verder te bouwen aan een gezonde toekomst voor onze merken!

share