netwerk van merkleiders

Onderzoek bi-culturele Nederlanders

GettyImages-101557783

Gelukkig is er de laatste tijd steeds meer aandacht voor inclusieve communicatie. Dat is ook hard nodig als je alleen al bedenkt dat tegenwoordig bijna 25% van de in Nederland wonende bevolking een bi-culturele achtergrond heeft (1e of 2e generatie).

Deze groep is van oudsher lastig te betrekken bij onderzoek. Dit vergt een specifieke aanpak met vaak face-to-face onderzoek en enquêteurs die aansluiten bij de leefwereld van deze groep.

Als bvA zijn we dan ook blij met ieder initiatief om meer en beter inzicht te krijgen in dergelijke groepen. We wijzen jullie daarom graag op het onderzoek van Motivaction en TransCity over het mediagedrag van Turkse, Marokkaanse, Surinaamse en Caribische Nederlanders. De multi-client opzet biedt de mogelijkheid om kosten efficiënt te participeren en zelfs een aantal specifieke vragen toe te voegen. Het aantal participanten is gelimiteerd en inschrijven kan tot 22 januari.

Neem voor vragen contact op met Ahmed a.aitmoha@motivaction.nl of René rene@transcity.com.

share