netwerk van merkleiders

Agenda: Voorinschrijving Programmatic en BVA events

BVA wil, gezien de hernieuwde actualiteit over transparantie, in samenwerking met IAB Nederland opnieuw de collegedag Programmatic organiseren. Wil je hieraan deelnemen, vul dan graag onderstaand formulier in. We houden je vervolgens op de hoogte over datum, tijd en locatie. Deelname is gratis voor BVA leden.

Andere bijeenkomsten die nog in de planning staan, zijn:

Online Video Campagnedata, 16 juni, 10.00-12.30 uur
BVA houdt voor haar leden een bijeenkomst over het nieuwe Online Video Campagne-bereiksonderzoek. In deze bijeenkomst zal Hanne Alblas, mediaspecialist BVA, de visie van BVA delen. Daarna presenteert Bas de Vos, directeur Stichting KijkOnderzoek (SKO), het onderzoek waarbij dagelijks kijkcijfers voor online bekeken commercials geleverd worden. Met deze nieuwe data wordt het online kijkgedrag naar commercials binnen doelgroepen inzichtelijk. In eerste instantie gaat het om de online campagnes bij RTL, Ster, SBS, Sanoma en Disney.

De bijeenkomst is gratis voor leden en vindt plaats bij BVA op de Hogehilweg 10 in Amsterdam.

Impact van de nieuwe EU-privacy verordening voor adverteerders, 30 juni, 15.30-17.00 uur
BVA organiseert een kennisbijeenkomst over de impact van de General Data Protection Regulation (GDPR) voor adverteerders. Deze nieuwe EU-breed geldende privacywet heeft diverse consequenties voor adverteerders voor wie consumentendata een belangrijke rol spelen.

Hoe ga je als adverteerder in het licht van de nieuwe regels om met profiling data, de verwerking van geodata, gegevens van minderjarigen en het mechanisme van ‘active consent’? Wat doe je met een datalek? Welke keuzes maak je in data ownership? Maar ook: hoe kun je transparant en begrijpelijk in je informatie over dataverzameling richting de consument? Dergelijke vragen komen aan de orde in deze bijeenkomst.

De bijeenkomst is exclusief voor leden en vindt plaats bij BVA op de Hogehilweg 10 in Amsterdam.

share