Trainingen Stichting Reclame Code: Exclusieve aanbieding voor leden BVA
Stichting Reclame Code (SRC) is dé instantie op het gebied van zelfregulering van reclame. De SRC bevordert verantwoord reclame maken met als doel de betrouwbaarheid en geloofwaardigheid van reclame te waarborgen. Iedereen die zich bezighoudt met het maken en verspreiden van reclame dient bekend te zijn met de regels uit de Nederlandse Reclame Code, of de betreffende reclame nou gebracht wordt via radio of tv, in drukwerk of online en in social media. Daarom organiseert de SRC korte, interactieve en zeer informatieve trainingen in de serie ‘Nederlandse Reclamecode in de praktijk’ voor reclameprofessionals.
Aanbieding exclusief voor BVA-leden:
Twee SRC-trainingen voor de prijs van één.
Dat betekent voor BVA-leden, die de jaarlijkse bijdrage aan de SRC betalen, twee trainingen voor €150,- ex btw.
Deze aanbieding geldt voor de vier trainingen die zijn gepland in het najaar van 2016.
Trainingsdata en thema’s:
3 september 2016: Adverteren via digitale en sociale media
27 september 2016: Algemene kennismaking met de Nederlandse Reclame Code
15 november 2016: Misleiding in reclame
13 december 2016: Prijsvermelding in reclame, wat mag er wel en wat niet?
Kijk voor meer informatie over de trainingen op www.reclamecode.nl/training. Vermeld bij aanmelding dat je gebruik maakt van de exclusieve BVA-aanbieding.