netwerk van merkleiders

The long and the short: de juiste balans tussen merk en performance marketing

ian-wagg-Y6_i7U4Dyu8-unsplash

Datum en tijd

2022-05-12T12:30:00
2022-05-12T14:00:00

Webinar

Beschikbaar video en presentaties

Wiemer Snijders

Wiemer Snijders

Mary Hoogerbrugge2

Mary Hoogerbrugge

Bekijk hier de opname van het webinar:

plaatje opname long short.jpg

Programma

Veel marketeers herkennen de spagaat tussen lange termijn merkbouwen en korte termijn actie communicatie: de drang om te bouwen aan merkvoorkeur versus een CFO die verkoopresultaat op korte termijn wil zien. Hoe kom je tot de optimale balans? In dit webinar krijg je aan de hand van gerichte praktijkvoorbeelden te zien hoe een goed onderbouwd en gebalanceerd merkbeleid tot stand komt.

Evidence-based marketing, standpunten van het onafhankelijke marketingonderzoeksinstituut Ehrenberg-Bass, Effie Cases en praktijkervaringen vanuit onze experts Wiemer Snijders en Mary Hoogerbrugge, helpen je een juiste balans te vinden in je marketingcommunicatiebeleid.

Sprekers

  • Wiemer Snijders, Partner bij de The Commercial Works (adviesbureau voor evidence-based marketing en merkgroei) en veelgevraagd gastdocent bij Beeckestijn, Audencia en TU Delft
  • Mary Hoogerbrugge, merkspecialist en oprichter van De Positioneerders, voorzitter van de Effie Awards en beschermvrouwe van SWOCC

Download de presentaties van The long and the short

The long and the short - Mary Hoogerbrugge

The pinpointing myth - Wiemer Snijders