The long and the short: de juiste balans tussen merk en performance marketing Datum en tijd Strategie & Branding 2022-05-12T12:30:00 2022-05-12T14:00:00 Webinar Beschikbaar video en presentaties Wiemer Snijders Mary Hoogerbrugge Bekijk hier de opname van het webinar: Programma Veel marketeers herkennen de spagaat tussen lange termijn merkbouwen en korte termijn actie communicatie: de drang om te bouwen aan merkvoorkeur versus een CFO die verkoopresultaat op korte termijn wil zien. Hoe kom je tot de optimale balans? In dit webinar krijg je aan de hand van gerichte praktijkvoorbeelden te zien hoe een goed onderbouwd en gebalanceerd merkbeleid tot stand komt. Evidence-based marketing, standpunten van het onafhankelijke marketingonderzoeksinstituut Ehrenberg-Bass, Effie Cases en praktijkervaringen vanuit onze experts Wiemer Snijders en Mary Hoogerbrugge, helpen je een juiste balans te vinden in je marketingcommunicatiebeleid. Sprekers Wiemer Snijders, Partner bij de The Commercial Works (adviesbureau voor evidence-based marketing en merkgroei) en veelgevraagd gastdocent bij Beeckestijn, Audencia en TU Delft Mary Hoogerbrugge, merkspecialist en oprichter van De Positioneerders, voorzitter van de Effie Awards en beschermvrouwe van SWOCC aanmelden