Naar een gezond communicatielandschap – plannen BVA 2019-2020 en ALV Locatie Strategie & Branding 2019-05-15T15:00:00 2019-05-15T19:00:00 DUS Sophialaan 1 3542 AR Utrecht Lode Schaeffer - Indie Safi Graauw - These Cavemen Digitalisering, nieuwe ontwikkelingen in technologie, verschuivingen bij marktpartijen en veranderend consumentengedrag – als marketeer word je voor steeds complexere keuzes gesteld. Vaak kun je die niet alleen maken en heb je elkaar als vakgenoten nodig. Om van elkaar te leren en om samen op te trekken. Neem de discussie rond het reclamevrij maken van de Nederlandse Publieke Omroep. Die kun je niet alleen voeren: om te komen tot een gezond communicatielandschap heb je het netwerk van bvA nodig. Voor 2019 staat er veel op stapel. Hoe wordt bvA nog actueler en relevanter – voor leden én voor andere stakeholders? Welke speerpunten hebben we? Wat zijn de voordelen voor jou als bvA-lid? De ideeën daarvoor hebben we uit de doeken gedaan op woensdag 15 mei van 15.00-19.00 uur bij DUS, Sophialaan 1 in Utrecht. We blikten kort terug op 2018, maar focusten met name op de komende 12 maanden. Het jaar waarin BVA 100 jaar bestaat. Dat vraagt om een vernieuwde invulling, nieuwe proposities en een uitstraling die past bij een professionele organisatie van adverteerders die het verschil willen maken. De middag werd afgesloten met een feestelijke borrel om de start van bvA 100 jaar te vieren. het programmaInloop15:0015:30Start middag 15:3017:15Afsluiting en feestelijke borrel17:1519:00 aanmelden