netwerk van merkleiders

Naar een gezond communicatielandschap – plannen BVA 2019-2020 en ALV

bvA_15May-8

Locatie

2019-05-15T15:00:00
2019-05-15T19:00:00

DUS
Sophialaan 1
3542 AR Utrecht

Lode Schaeffer

Lode Schaeffer - Indie

Safi Graauw

Safi Graauw - These Cavemen

Digitalisering, nieuwe ontwikkelingen in technologie, verschuivingen bij marktpartijen en veranderend consumentengedrag – als marketeer word je voor steeds complexere keuzes gesteld. Vaak kun je die niet alleen maken en heb je elkaar als vakgenoten nodig. Om van elkaar te leren en om samen op te trekken. Neem de discussie rond het reclamevrij maken van de Nederlandse Publieke Omroep. Die kun je niet alleen voeren: om te komen tot een gezond communicatielandschap heb je het netwerk van bvA nodig. 

Voor 2019 staat er veel op stapel. Hoe wordt bvA nog actueler en relevanter – voor leden én voor andere stakeholders? Welke speerpunten hebben we? Wat zijn de voordelen voor jou als bvA-lid?  

De ideeën daarvoor hebben we uit de doeken gedaan op woensdag 15 mei van 15.00-19.00 uur bij DUS, Sophialaan 1 in Utrecht.

We blikten kort terug op 2018, maar focusten met name op de komende 12 maanden. Het jaar waarin BVA 100 jaar bestaat. Dat vraagt om een vernieuwde invulling, nieuwe proposities en een uitstraling die past bij een professionele organisatie van adverteerders die het verschil willen maken.

De middag werd afgesloten met een feestelijke borrel om de start van bvA 100 jaar te vieren. 

bvA_15May-14.jpg

 

het programma

  • Inloop

    15:00

    15:30

  • Start middag

    15:30

    17:15

  • Afsluiting en feestelijke borrel

    17:15

    19:00