netwerk van merkleiders

MerkKracht deel 2 - Unieke Q&A sessie met Hanneke Faber, Unilever

Hanneke Faber Unilever

Locatie

2020-11-13T09:00:00
2020-11-13T10:00:00

Webinar

Webinar via Microsoft Teams

Kijk hier het webinar terug:

beeld intro Hanneke Faber 13-11-2020.jpg

“Je moet een olifantenhuid ontwikkelen. Want ja, we nemen positie in maatschappelijke issues. We selecteren wel, want je hoeft niet iedere dag van alles te vinden. Wat past bij ons, en vooral: Waarbij kunnen we een grote impact realiseren? Mensen vinden dan iets van je uitingen en acties. De ene helft vindt het te gek, de andere helft vindt het minder. Dus het vraagt lef, maar het helpt enorm als je je als bedrijf en merk uitspreekt.”


Aldus Hanneke Faber, President Foods & Refreshment bij Unilever en één van de aangekondigde topsprekers op ons 100-jarig event MerkKracht op 24 september. Door een technische storing kon dat niet doorgaan. We gaan in de herkansing en als bvA-lid kun je daarbij aanwezig zijn!

Op vrijdag 13 november van 09.00-10.00 uur organiseren we een speciale digitale Q&A sessie met Hanneke waar zij aan de hand van vragen van MarketingTribune’s, Sjaak Hoogkamer en van MerkKracht deelnemers alsnog haar verhaal zal doen.

“Every brand a movement” is het motto van Hanneke Faber. Als voortrekker van merk activisme kreeg ze behalve veel applaus, ook kritiek uit de hoek van het marketingvak. Het belooft een inspirerende sessie te worden!

Wil je erbij zijn? Meld je dan snel aan, Doe dit voor 28 oktober omdat het aantal plaatsen voor deze sessie beperkt is. Vol = vol.

Heb je een vraag voor Hanneke Faber? Stuur deze voor 1 november naar info@bva.nl.