Medialandschap 2023: effectief inspelen op veranderingen Datum en tijd Media-effectiviteit 2022-09-06T15:30:00 2022-09-06T17:00:00 Webinar Beschikbaar video en presentaties Ruud de Langen Ruben Schreurs Jikke Romijn Kijk hier het webinar terug: In 2022 is er opnieuw veel veranderd in het medialandschap. De digitalisering zet door. Consumenten kijken, lezen en luisteren op andere momenten en maken (meer) gebruik van nieuwe platforms. Wat zijn de relevante trends en wat betekent dat voor het komende jaar voor jou als merkleider? Verder zullen we in 2023 de beschikking hebben over het nieuwe Nationale Media Onderzoek (NMO). Hoe kun je daar als merkleider maximaal gebruik van maken en welke inzichten gaat je dat opleveren? Tijdens dit jaarlijkse webinar stonden we stil bij veranderingen in het Nederlandse medialandschap en gaan we in op nieuwe ontwikkelingen en mogelijkheden die zich in 2023 aandienen. Een relevante vooruitblik waarmee marketing-, (digital) media- en brandmanagers hun jaarplannen voor 2023 (verder) scherp kunnen stellen. Ruud de Langen (Chief Growth Officer Dentsu Benelux) neemt ons mee in de veranderingen van het medialandschap. Ruben Schreurs (Group CPO Ebiquity) gaat specifieker in op de (tactische) implicaties binnen digitale media en Jikke Romijn (Senior Change Strategist) legt ons alles uit over de nieuwe inzichten die NMO gaat brengen. Een relevante vooruitblik waarmee marketing-, (digital) media- en brandmanagers hun jaarplannen voor 2023 (verder) scherp kunnen stellen. Hieronder kun je na inloggen de presentaties downloaden. aanmelden