netwerk van merkleiders

Koffiedik Kijken 2025

KoffiedikKijken2024-3

Locatie

2025-01-09T15:00:00
2025-01-09T20:00:00

Koninklijk Instituut voor de Tropen

Amsterdam

Op donderdag 9 januari 2025 verwelkomen we traditiegetrouw de marketingcommunicatie-industrie in het Koninklijk Instituut voor de Tropen (KIT) tijdens Koffiedik Kijken; dé nieuwjaarsbijeenkomst van de media, marketing- en communicatiebranche.
 
Wat heeft 2025 in petto voor onze geliefde bureaus, exploitanten, adverteerders, goeroes, BN’ers, influencers, columnisten en politici? Wie of wat gaat het maken in het nieuwe jaar en wie glijdt van de piek naar het dal? Waar nemen we afscheid van en waarvoor gaan we massaal in de TikTok-rij staan? Gaan we überhaupt nog in de rij staan? Ligt er een donkere crisiswolk in het verschiet, of zien we juist een sprankje hoop aan de horizon? Op deze, en andere vragen, heb je op 9 januari een antwoord. 
 
Maak je klaar voor een middag vol inspiratie en voorspellingen van visionaire smaakmakers uit ons vak en ontdek wat het nieuwe jaar zal brengen voor onze industrie.

bvA-leden profiteren van een speciale korting. Koop dus nu je ticket!

Eerste voorspellers bekend

Tristan Albers (GoSpooky)

Tristan Albers is head of content bij GoSpooky, waar hij leiding geeft aan teams die creatieve contentstrategieën voor merken ontwikkelen. Zijn missie is om 'het beste uit mensen te halen', en zijn onconventionele achtergrond helpt hem daarbij. Bij GoSpooky heeft hij bijgedragen aan prijswinnend werk voor onder meer JBL, Hema en Amazon Prime Video. Dit jaar werd hij door branchevereniging VIA bekroond met de titel Rookie of the Year

Edgar Molenaars (KPMG)

Edgar Molenaars maakte in 2019 de overstap van de bureauwereld naar de wereld van consultancy. Hij adviseert klanten over de as van klantstrategie, CX, marketing en front office. Zijn betrokkenheid bij de bureauwereld is echter gebleven. Zo werd hij recent onder meer door de VIA gevraagd om de resultaten van de 'bureau-enquête' te analyseren en een perspectief te geven op die prestaties en de bureausector in het algemeen.

Jennifer van der Schaaf

Jennifer van der Schaaf is presentator, regisseur en geeft masterclasses. Met haar achtergrond in de reclame en kleinkunst weet ze 'commerciële verhalen naar gevoel' te vertalen. Vanuit haar eigen bureau Tatarataa produceert en regisseert ze shows voor onder meer de ADCN, Maritime Awards en de gemeente Amsterdam. Ook deed ze de regie voor optredens van Typhoon en is ze onderdeel van het creatieve team van Jochem Myjer. 

Gouden Koffiekopje 

Zonder terugblik geen vooruitblik! Welke voorspellingen van het afgelopen jaar zijn daadwerkelijk uitgekomen en worden bekroond met het felbegeerde Gouden Koffiekopje? Lees hier de voorspellingen terug van Charelle Akihary (Marketing & Communication Director bij NPO), Dean Cooman (Head of Talent bij Boomerang FT), Geertrui Mieke De Ketelaere (Boardmember Springbok en adjunct-Professor AI aan de Vlerick Business School) en Johan Van Der Zanden (Head of Marketing and Communications bij Albert Heijn).

Koop nu je ticket mét bvA-korting!