netwerk van merkleiders

Kansen en valkuilen van (D)OOH

Visual.PNG

Datum en tijd

2021-12-16T09:00:00
2021-12-16T10:00:00

Webinar

Video beschikbaar

Swantje Brennecke - Directeur BRO

Swantje Brennecke

BRO

Sonja Vroling - Manager Mediamanagement KPN

Sonja Vroling 

KPN

aaronspijkers

Aaron Spijkers

Kinetic

Bekijk de video van Kansen en valkuilen van (D)OOH

Openingsslides webinar Kansen en Valkuilen van (D)OOH def.jpg

 

Het out of home-landschap is enorm in ontwikkeling met een flinke toename van digitale mogelijkheden. Dat biedt veel kansen voor merken maar ook uitdagingen om dit medium optimaal te benutten, zowel op het gebied van inzet als creatie.

Het (D)OOH-landschap is bovendien complex. Er zijn veel metrics in omloop; de ene exploitant heeft het over passanten, de ander over flow of (D)OTS en dan is er ook nog (D)VAC. Wat houdt dat precies in en hoe kun je het ene (D)OOH-plan eerlijk vergelijken met het andere?

Drie OOH-experts leggen het uit in dit praktijkgerichte webinar.

Download de presentaties van Kansen en valkuilen van (D)OOH

Presentatie Aaron Spijkers

Presentatie Sonja Vroling

Presentatie Swantje Brennecke