CMO-event ‘Make digital transformation work – or let ChatGPT do it for you! Datum, tijd en locatie Marketing Technology 2023-04-14T09:30:00 2023-04-14T19:00:00 Monument Meetings Piet Heinlaan 3 1427 AB Amstelhoek De digitale transitie heeft ons de afgelopen jaren geholpen om allerlei facetten van het marketingbeleid te versterken. Toch vragen veel merkleiders zich af of ze alle voordelen van digital wel maximaal benutten. Daarom organiseert bvA samen met SparkOptimus - al 5 jaar de #1 digital consultancy volgens Emerce! - een unieke ‘Make Digital Transformation Work’- dag voor CMO’s en Marketingdirecteuren van haar leden. In één dag krijgen deelnemers inzicht in innovatieve succesmodellen, ontwikkelingen in technologie en AI, leren ze van praktijkcases van andere CMO’s en wordt ervaring uitgewisseld. Tijdens een paneldiscussie zullen o.a. Lydi Siebers van HelloFresh, Arno de Jong van de Nederlandse Loterij Organisatie en Yolanda van Die van ING Bank hun ervaringen delen. Aan bod komen zowel high level strategie en propositie (wat wil je bereiken?), als organisatie en technologie (wat heb je nodig om dat te bereiken?). Waarbij steeds de klant als uitgangspunt genomen wordt. Netwerken en kennis delen op bijzondere locatie Het bvA-CMO-event vindt plaats op 14 april op een unieke locatie: MONUMENTS MEETINGS in de Amstelhoek. Een prachtig rijksmonument uit 1926, gebouwd in de stijl van de Amsterdamse School. Dit evenement is alleen op uitnodiging en gericht op CMO’s en Marketing Directeuren. Heb je geen uitnodiging ontvangen, maar wil je er wel graag bij zijn? Neem dan contact op met Suzanne ten Haaf via info@bva.nl. aanmelden