AI en marketing: trends, tips én uitdagingen Datum en tijd Marketing TechnologyZelfregulering & Wetgeving 2025-03-11T16:00:00 2025-03-11T17:00:00 Opname en presentaties beschikbaar Mark ZijlstraHead of Legal Technology - ICTRecht Ashwin SmithSenior SEO-specialist - Nederlandse Loterij Martine BuisManager Studio - HEMA Kijk het webinar terug: Artificiële Intelligentie ontwikkelt zich in rap tempo en biedt marketeers volop kansen. Van creatie tot uitvoering, data-analyse en het verbeteren van de klantreis: de mogelijkheden zijn enorm. Toch zijn er ook uitdagingen: hoe behoud je de regie over AI, voorkom je bias en welke regels moet je in de gaten houden? Programma Martine Buis is Manager Studio bij HEMA en verantwoordelijk is voor bijna alle digitale uitingen, tekst en beeld, van het merk. Zij vertelt aan de hand van inspirerende voorbeelden hoe de invoering van verschillende AI-toepassingen heeft geleid tot een significante efficiencyverbetering van de manier van werken. Ashwin Smith is Senior SEO-specialist bij de Nederlandse Loterij. In zijn bijdrage laat hij zien hoe de contentcreatie voor het merk TOTO hogere conversie oplevert in minder tijd dankzij de inzet van de eigen AI tool: de Toto Copywriter specialist in Sport! Mark Zijlstra is Head of Legal Technology bij ICTrecht. Hij gaat dieper in op de voor marketeers relevante regels en ethische uitdagingen op het gebied van de inzet van AI. Met voorbeelden uit de praktijk en extra aandacht voor de aandachtspunten bij content en search marketing. Tijdens dit webinar delen we niet alleen praktische tips voor een verantwoorde aanpak, maar geven we je ook waardevolle inspiratie uit de praktijk die je direct kunt toepassen om het meeste uit AI in je marketing te halen! aanmelden