netwerk van merkleiders

Wat levert het nieuwe buitenreclame onderzoek op?

fons-heijnsbroek-yTRD8Ld0-bE-unsplash

Datum en tijd

2024-04-11T09:00:00
2024-04-11T10:00:00

Webinar

Opname en presentatie beschikbaar

Swantje

Swantje Brennecke
Directeur - JIC BRO

Bekijk hier het webinar

Slide 2.jpg

Op 21 maart is het nieuwe buitenreclame onderzoek officieel gelanceerd. Een geheel nieuw onderzoek, waarmee op zeer gedetailleerd niveau inzicht kan worden verkregen in het bereik van ruim 57.500 zuilen, masten, abri’s en mupi’s van de tien deelnemende exploitanten. Voor het eerst zijn digitale objecten ook op uurniveau opgenomen in het onderzoek. Per 2 april zal de data toegankelijk zijn voor de gehele markt, en de kans is groot dat dit voor flink wat verschuivingen zal zorgen in de bereikscijfers.

Programma

Swantje Brennecke (Directeur JIC BRO) vertelt in dit webinar alles over het nieuwe onderzoek en de mogelijkheden ervan. Met veel concrete voorbeelden hoe je OOH specifieker en effectiever kunt inzetten.

Is Buitenreclame een belangrijk onderdeel van je mediamix? Dan wil je dit webinar niet missen!  

Bekijk ook deze video van BRO voor meer uitleg over het onderzoek.

Download de presentatie van bvA-webinar buitenreclame onderzoek

Presentatie Swantje Brennecke - JIC BRO

download

download

download