Wat levert het nieuwe buitenreclame onderzoek op? Datum en tijd Media-effectiviteit 2024-04-11T09:00:00 2024-04-11T10:00:00 Webinar Opname en presentatie beschikbaar Swantje BrenneckeDirecteur - JIC BRO Bekijk hier het webinar Op 21 maart is het nieuwe buitenreclame onderzoek officieel gelanceerd. Een geheel nieuw onderzoek, waarmee op zeer gedetailleerd niveau inzicht kan worden verkregen in het bereik van ruim 57.500 zuilen, masten, abri’s en mupi’s van de tien deelnemende exploitanten. Voor het eerst zijn digitale objecten ook op uurniveau opgenomen in het onderzoek. Per 2 april zal de data toegankelijk zijn voor de gehele markt, en de kans is groot dat dit voor flink wat verschuivingen zal zorgen in de bereikscijfers. Programma Swantje Brennecke (Directeur JIC BRO) vertelt in dit webinar alles over het nieuwe onderzoek en de mogelijkheden ervan. Met veel concrete voorbeelden hoe je OOH specifieker en effectiever kunt inzetten. Is Buitenreclame een belangrijk onderdeel van je mediamix? Dan wil je dit webinar niet missen! Bekijk ook deze video van BRO voor meer uitleg over het onderzoek. aanmelden