Betere briefings, beter voor je merk Locatie Bureausamenwerking 2024-03-14T09:00:00 2024-03-14T10:00:00 Webinar en presentatie beschikbaar Matt DaviesCo-founder - BetterBriefs Pieter-Paul von WeilerCo-founder - Better Briefs Bekijk hier het webinar "Een slechte briefing kost adverteerders wereldwijd 300 miljard(!) dollar" Adverteerders en bureaus wereldwijd verschillen sterk van mening over hoe een goede briefing eruit ziet. Dit zorgt voor onnodig tijdsverlies, extra rondes in creatie, veel frustratie en ideeën zonder impact. Terwijl we allemaal weten dat een sterke campagne begint met een messcherpe briefing. Maar hoe krijg je dat voor elkaar? Wat zijn de succesfactoren voor een goede briefing? De meervoudige Effie winnaars van het toonaangevende bureau BetterBriefs, geven je in dit unieke webinar alle antwoorden! Aan de hand van wereldwijd onderzoek naar de effectiviteit van briefings en hun eigen ervaring met meer dan 1.000 cases voor verschillende bureaus en opdrachtgevers, krijg je inzicht hoe je tijd- en geldverspilling kunt voorkomen en betere resultaten boeken. Mis het niet! Het webinar wordt in het Engels gegeven. Programma BetterBriefs is een advies- en trainingsbedrijf dat marketeers helpt om beter te briefen. Ze zijn op een missie om slechte opdrachten wereldwijd uit te roeien. Oprichters Matt Davies en Pieter-Paul von Weiler zijn voormalige strategen van creatieve bureaus. Ze werkten voor enkele van 's werelds beste creatieve bureaus in Londen, Melbourne en Amsterdam en zijn zeer erkend vanwege hun marketingeffectiviteitsdenken. Ze hebben meer dan 20 Effies gewonnen, waaronder twee Grand Effies en één IPA Effectiveness-prijs. Nu helpen ze een aantal van de grootste merken ter wereld om beter te briefen en publiceren ze regelmatig onderzoeken en publicaties over marketinginstructies in samenwerking met het ‘Institute of Practitioners in Advertising (IPA)’ en ‘Mark Ritson’. aanmelden