netwerk van merkleiders

Return on Investment bepalen en verbeteren

pexels-goumbik-577210

Datum en tijd

2024-05-23T09:00:00
2024-05-23T10:00:00

Webinar

Opname en presentaties beschikbaar

Suzanne Klein_dentsu

Suzanne Klein
Head of Marketing Intelligence - dentsu Benelux

Ruben de Groot_Objective Platform

Ruben de Groot 
Key Account Director - Objective Platform

Bekijk hier het webinar:

YouTube afbeelding.png

Het bepalen van de ware return on investment van hun marketing-inspanningen: voor veel merkleiders staat het bovenaan de wishlist.  Het gefragmenteerde medialandschap, de overload aan KPI’s en diverse vormen van attributie- en marketingmix-modellen maken het er echter niet eenvoudig op.

Programma

In dit webinar laat Suzanne Klein (Head of Marketing Intelligence bij dentsu Benelux) zien hoe je met een strategisch ROI framework & meetplan de juiste basis creëert voor een ROI-gedreven aanpak. Aan de hand van een praktijkcase krijg je tips over hoe je dit effectief implementeert in je bedrijf.

Vervolgens verklaart Ruben de Groot (Key Account Director bij Objective Platform) hoe je met Marketing Mix Modeling de daadwerkelijke ROI bepaalt en verbetert. Hij staat bovendien stil bij de invloed die AI en Cookieless gaan hebben op dit vakgebied, in het bijzonder voor digitale media.

Download de presentaties van bvA-webinar ROI bepalen en verbeteren

Presentatie Suzanne Klein (dentsu)

Presentatie Ruben de Groot (Objective Platform)