Return on Investment bepalen en verbeteren Datum en tijd Media-effectiviteit 2024-05-23T09:00:00 2024-05-23T10:00:00 Webinar Opname en presentaties beschikbaar Suzanne KleinHead of Marketing Intelligence - dentsu Benelux Ruben de Groot Key Account Director - Objective Platform Bekijk hier het webinar: Het bepalen van de ware return on investment van hun marketing-inspanningen: voor veel merkleiders staat het bovenaan de wishlist. Het gefragmenteerde medialandschap, de overload aan KPI’s en diverse vormen van attributie- en marketingmix-modellen maken het er echter niet eenvoudig op. Programma In dit webinar laat Suzanne Klein (Head of Marketing Intelligence bij dentsu Benelux) zien hoe je met een strategisch ROI framework & meetplan de juiste basis creëert voor een ROI-gedreven aanpak. Aan de hand van een praktijkcase krijg je tips over hoe je dit effectief implementeert in je bedrijf. Vervolgens verklaart Ruben de Groot (Key Account Director bij Objective Platform) hoe je met Marketing Mix Modeling de daadwerkelijke ROI bepaalt en verbetert. Hij staat bovendien stil bij de invloed die AI en Cookieless gaan hebben op dit vakgebied, in het bijzonder voor digitale media. aanmelden