netwerk van merkleiders

Taskforce Influencer Marketing

De taskforce Influencer Marketing heeft als doel Influencer Marketing te professionaliseren door succesfactoren op het gebied van meetbaarheid, effectiviteit, transparantie en samenwerking met influencers te bepalen. In 2023 publiceerde de Taskforce de ‘bvA Whitepaper Influencer Marketing – update 2023’.

Deelnemers:

Aart-Jan van Triest, bvA bestuur (taskforce lead)
Bart ter Beek, FrieslandCampina Benelux
Anouk van den Broek, Coca-Cola Nederland
Hanka de Bruin, Jacobs Douwe Egberts NL 
Malou Bune, McDonald's Nederland 
Carmen Kunst, Stage Entertainment Nederland
Malu Limpens, VTech Electronics Europe
Florence Moorman, Nestlé
Lijster van Rossum,  ANWB Koninklijke Nederlandse Toeristen Bond 
Eva Schröder, Odido
Steffany Sprong, Media Markt Saturn Holding NL
Maurice van Susante, A.S. Watson Group


Voor meer informatie over de taskforce Influencer Marketing, neem contact op met linda.hell@bva.nl