Gepubliceerd op: 19 juni 2023

Programma bvA-webinars voor H2 2023 bekend

  • bvA Algemeen
  • Webinar

In de tweede helft van 2023 bieden we je ook weer een breed scala aan webinars binnen de thema’s ‘Media Effectiviteit’, ‘Branding & Strategie’ en ‘MerkKracht/Maatschappelijke verantwoordelijkheid’. Met veel plezier geven we je hierbij een preview van de inhoud. Meld je direct aan en zet de data alvast in je agenda.

bvA webinarprogramma

Alle webinars zijn vrij toegankelijk voor jou als bvA-lid. Dat geldt ook voor je collega’s: maak ze dus ook vooral attent op de webinars die voor hen relevant zijn. Je kunt je aanmelden via de link als je ingelogd bent op de website. Let op: log dus eerst in via de login-button rechtsboven op de website. Heb je problemen met aanmelden of inloggen? Stuur dan een mail naar info@bva.nl.

31 augustus – Alles over het nieuwe NMO-Kijkonderzoek

De eerste fase van het langverwachte vernieuwde NMO-Kijkonderzoek komt eraan! Vanaf 28 augustus werken we met de nieuwe cijfers. Tijdens een livestream i.s.m. NMO, speciaal voor onze leden en andere adverteerders, word jij volledig bijgepraat. Lees meer en meld je aan.

5 september – Medialandschap 2024

Het medialandschap blijft enorm in beweging. Wat kunnen we verwachten in 2024? Verdere consolidaties? AI in mediaplanning? Voorspellingen van de experts die je helpen bij je mediastrategie en -plan voor volgend jaar. Lees meer en meld je aan.

19 september – Bereik vergroten met Diversiteit en Inclusie

De creatieve uitvoering van reclame is de laatste jaren al meer divers en inclusief, maar bereik en relevantie vergroten voor bepaalde diverse doelgroepen blijft een uitdaging. In dit webinar krijg je praktische handvatten waarmee je dit kunt realiseren. Lees meer en meld je aan.

12 oktober – Transparantie en rendement bij digitale media 

Digitale media zijn onmisbaar in een effectieve mediamix. En dus is het meer dan ooit belangrijk om te weten hoe je effectiviteit betrouwbaar kunt meten, wat de watch-outs zijn van programmatic buying en de rol van first party data. Paul Lempers gaat in op de laatste ontwikkelingen. Lees meer en meld je aan.

2 november - Smile! Social Media & Influencer Marketing

Het afgelopen jaar is er veel gebeurd op de ‘socials’. Adverteerders blijven zich zorgen maken over brand safety op verschillende kanalen en of influencers zich wel voldoende aan de regels houden. Waar moet je op letten bij social media en influencers? Lees meer en meld je aan.

14 november – Generative AI – wat komt er na de hype?

AI is overal en voor marketeers lijken de mogelijkheden van Generative AI enorm. Maar blijft dat zo als de hype voorbij is? Dit webinar geeft het actuele overzicht van de mogelijkheden voor marketeers en veel praktische tips en tricks. Lees meer en meld je aan.

6 december – Out Of Home en Radio/audio 2024

Het digitale aanbod en verschillende vormen van buitenreclame blijven hard groeien. Daarnaast publiceren de radio-exploitanten tegen het einde van het jaar hun plannen voor 2024. Wat zijn de kansen voor OOH en radio en hoe speel je met je marketing- en mediamix hierop in?

7 december – TV/Video 2024

Tegen het einde van het jaar publiceren de tv-exploitanten hun plannen voor het komende jaar. Wat zijn de veranderingen in het commerciële beleid van de aanbieders en hoe speel je met je marketing- en mediamix hierop in? 

Meer nieuws

Bekijk alles