netwerk van merkleiders

Alles over het nieuwe NMO Kijkonderzoek

getty-images-7U5EOKIcvqQ-unsplash

Datum en tijd

2023-08-31T16:00:00
2023-08-31T17:00:00

Webinar

Webinar beschikbaar

Bekijk het webinar terug: 

afbeelding webinar met bva.jpg

De eerste fase van het langverwachte vernieuwde NMO Kijkonderzoek komt eraan! Vanaf 28 augustus werken we met de nieuwe cijfers. Wat betekenen deze nieuwe cijfers nu? Waar zitten overeenkomsten en verschillen? Wat is de impact op het landschap? En wat zijn de verwachtingen voor fase 2? Tijdens een livestream, speciaal voor onze leden en andere adverteerders, i.s.m. NMO word jij volledig bijgepraat. 

Tijdens dit webinar nemen Patricia Sonius (hoofd onderzoek NMO), Henriette Van Swinderen (directeur bvA), Ruben de Groot (data en research Consultant bvA) en Frans Kok (hoofd communicatie NMO) je mee in de vernieuwingen en de mogelijkheden van het vernieuwde kijkonderzoek. 

Welke onderwerpen staan op het programma?

  • De aanpassingen en verbeteringen in het kijkonderzoek: nieuwe meters en een nog groter panel. 
  • Een completer beeld van het kijkgedrag: meer platformen en meer devices in de meting. 
  • De fasegewijze introductie: de data uit het nieuwe onderzoek zullen in drie fasen worden opgeleverd. 
  • De bruikbaarheid van het nieuwe kijkonderzoek: de nieuwe mogelijkheden van het onderzoek worden belicht. Ook gaan we in op het verschil tussen voorlopige en definitieve kijkcijfers. 
  • NMO Crossmedia: het vernieuwde kijkonderzoek is een belangrijke bouwsteen in de totstandkoming van NMO Crossmedia.