Gepubliceerd op: 26 oktober 2023

Heineken, Odido, AI en nog veel meer bij MarketingLive!

  • bvA Algemeen
  • Event
  • Strategy & branding

MarketingLive! biedt op donderdag 16 november een podium aan bijzondere topsprekers met eerlijke en inspirerende verhalen over hun visie op het marketingvak. Ben je op zoek naar inspiratie en voorbeelden waarmee je jouw merkbeleid kunt versterken? Dan is MarketingLive! jouw kans om dit en meer te ontdekken.

Els Dijkhuizen

Profiteer van groepskorting 

MarketingLive! gelooft in de kracht van samenwerken en kennisdeling. Daarom krijg je extra voordeel als je met je hele team deelneemt aan het evenement. En wanneer je 5 tickets of meer aanschaft, gaat de prijs per ticket nog verder omlaag. Kom jij samen met je collega's? Profiteer dan nu van korting bij aanschaf van een groepsticket!

Inspirerend programma 

Schuif aan in het theater voor verschillende marketing talks en keynotes  over thema’s als wetenschap, duurzaamheid, innovatie, marketingleiderschap en gedragsverandering. 

Beleef de  inspirerende keynote van Nancy Rademaker: een toonaangevende expert op het gebied van kunstmatige intelligentie. Zij neemt je  mee op een boeiende reis door de wereld van generatieve AI en synthetische AI. 

Tisha Van Lammeren, CCO bij Odido Nederland, leidt een baanbrekende transformatie in de telecomsector. Ze zal het verhaal van Odido delen tijdens MarketingLive!, waar ze de gedurfde keuze van Odido om een nieuw merk te worden, met de wereld zal delen. 

In gesprek met Els Dijkhuizen, Marketing Director bij de The HEINEKEN Company. Zij is verantwoordelijk voor de commerciële activiteiten van alle biermerken van Heineken Nederland. Haar motto: “Het glas is altijd halfvol, maar toch het liefst vol met een mooie schuimkraag. Proost!” 

Breed aanbod aan break out-sessies 

Daarnaast zijn er gedurende de dag verschillende break out-sessies. Hieronder een kleine greep uit het brede aanbod:   

AGENCY BENCHMARK - Eigenaren van agencies staan onder druk wegens inflatie en een uitdagende markt. Welke KPI’s gebruiken bureaus om het schip te besturen en wat zijn hiervoor de juiste benchmarks? Dat hebben we onderzocht met een panel van meer dan 300 bureaus in Europa. Peter van Wijnaerde geeft inzicht in de operationele en financiële zaken van deze agencies.   

DE MAGIE VAN AFLEIDING - Opvallen met je campagne bij een afgeleid publiek. Hoeveel aandacht heb je nodig voor een effectieve (radio en/of televisie) campagne? Ontdek de nieuwste inzichten, o.b.v. innovatief neuro-onderzoek, over de magie van (gedeelde) aandacht en laat je inspireren door praktische tips en tricks voor je mediastrategie, zoals voor je mediumtypekeuze en mediadruk. 

ZO PAK JE DE AANDACHT MET POST - Tastbare communicatie zoals brieven, DM’s en folders worden anders verwerkt door onze hersenen. Welke kansen biedt dit aan marketeers? Wat zijn de verschillen in papieren en digitale communicatie, en welke combinaties zijn het meest effectief voor je mediamix? En wat zijn de do’s en don’ts op het gebied van creatie?  In deze talk onthult neuromarketing-onderzoeker Tom van Bommel (mede-oprichter Unravel Research) de laatste inzichten over post in je marketingmix. De sessie zit vol praktische tips, psychologische technieken en voorbeelden die je helpen meer aandacht te grijpen bij je doelgroep. 

WHAT THE WORLD WATCHES: CREATIVE CULTURE AND YOUTUBE IN 2023 - Doe mee met het Creative Works-team van Google voor een interactieve break-outsessie over de manier waarop de creatieve cultuur YouTube beïnvloedt en de manier waarop YouTube de creatieve cultuur beïnvloedt. Ontdek waar de wereld naar kijkt en hoe de grens tussen advertenties en content in 2023 steeds vager wordt. 

TRENDS IN EFFECTIVITEIT - Effie verzamelt en bekroont al jaren de meest effectieve marketing cases. In zijn presentatie vertelt Hans Middelhoek welke trends hij ziet. Wat is hem de afgelopen 5 jaar opgevallen en wat kunnen we daarvan leren? Aan de hand van bekroonde Effie cases laat hij zien hoe je merken bouwt, gedrag verandert, met customers experiences en proposities bewijs levert voor je belofte en marketing inzet voor maatschappelijke impact.

 

Meer nieuws

Bekijk alles