
- Homepage /
- Aankomende evenementen /
- bvA AI-trilogie deel 1 - Mediaplanning: Slimmer plannen in een complexer medialandschap
bvA AI-trilogie deel 1 - Mediaplanning: Slimmer plannen in een complexer medialandschap

Wat komt er aan bod?
Expert op dit onderwerp, Ruben Schreurs van Ebiquity, gaat in op de mogelijkheden van AI-toepassingen op de verschillende advertising workflows en mediaplanningsprocessen. Hij laat zien wat de implicaties zijn voor de business en voor de manier waarop dit -verantwoord- georganiseerd kan worden. Ruben zal in het Engels presenteren.
Eleonore Ogrinz en Tobias Schaller van PwC laten zien welke kansen AI adverteerders biedt én welke valkuilen je moet vermijden. Ze nemen je mee in praktijkcases van PwC, variërend van jaarlijkse reclameplanning tot marketingefficiëntie (ROI). Ook krijg je duidelijke vragen en adviezen mee die jou helpen om de juiste keuzes te maken bij een AI-gedreven mediatransformatie.
Laat je in deze sessie informeren door pioniers met unieke expertise en ontdek hoe je AI kunt inzetten om je merk effectiever bij je doelgroep te brengen.
Let op: dit webinar is volledig in het Engels!
Volg de volledige bvA AI-trilogie
Dit webinar is onderdeel van de bvA AI-trilogie: drie krachtige sessies die samen laten zien wat AI voor jou in de praktijk kan betekenen. Naast dit webinar kun je ook deelnemen aan de andere webinars in de reeks:
- 28 oktober - bvA AI-trilogie deel 2 - Marktonderzoek: Van inzicht naar impact
- 6 november - bvA AI-trilogie deel 3 - Creatie: hoe prompt je slim én verantwoord?
Alle webinars zijn los te volgen, maar samen nog sterker!
Sprekers


