bvA AI-trilogie deel 1 - Mediaplanning: Slimmer plannen in een complexer medialandschap

Vinger tikt op beeldscherm met in de lucht verschillende social icoontjes
Het medialandschap wordt steeds complexer, met steeds meer kanalen, formats en tech-oplossingen. Hoe maak je daarin de juiste keuzes? In dit webinar laten we zien hoe AI kan helpen bij om effectiever te plannen en te optimaliseren, zodat je je doelgroep op het juiste moment via het juiste kanaal bereikt.

Wat komt er aan bod? 

Expert op dit onderwerp, Ruben Schreurs van Ebiquity, gaat in op de mogelijkheden van AI-toepassingen op de verschillende advertising workflows en mediaplanningsprocessen. Hij laat zien wat de implicaties zijn voor de business en voor de manier waarop dit -verantwoord- georganiseerd kan worden. Ruben zal in het Engels presenteren.

Eleonore Ogrinz en Tobias Schaller van PwC laten zien welke kansen AI adverteerders biedt én welke valkuilen je moet vermijden. Ze nemen je mee in praktijkcases van PwC, variërend van jaarlijkse reclameplanning tot marketingefficiëntie (ROI). Ook krijg je duidelijke vragen en adviezen mee die jou helpen om de juiste keuzes te maken bij een AI-gedreven mediatransformatie.

Laat je in deze sessie informeren door pioniers met unieke expertise en ontdek hoe je AI kunt inzetten om je merk effectiever bij je doelgroep te brengen. 

Let op: dit webinar is volledig in het Engels!

Volg de volledige bvA AI-trilogie

Dit webinar is onderdeel van de bvA AI-trilogie: drie krachtige sessies die samen laten zien wat AI voor jou in de praktijk kan betekenen. Naast dit webinar kun je ook deelnemen aan de andere webinars in de reeks:

Alle webinars zijn los te volgen, maar samen nog sterker! 

Sprekers

Portret Ruben Schreurs

Ruben Schreurs

Ebiquity
Chief Executive Officer

Eleonore Ogrinz

Eleonore Ogrinz

PwC
Marketing & Media Director Europe

Tobias Schaller

Tobias Schaller

PwC
Manager & Prokurist | Marketing Advisory

Aankomende evenementen

Bekijk alles