- Homepage /
- Aankomende evenementen /
- bvA AI-trilogie deel 2 - Marktonderzoek: Van inzicht naar impact
bvA AI-trilogie deel 2 - Marktonderzoek: Van inzicht naar impact
Downloads
Programma
In dit webinar laat Jens Hellewaard, mede-oprichter van Volksportret, zien hoe AI je helpt marktonderzoek inclusiever, sneller en goedkoper te maken. Je ontdekt hoe merken vandaag al met het Volksportret werken, een virtueel panel van 100 communities, elk representatief voor precies 1% van de bevolking en gebaseerd op meer dan 100 kenmerken. Jens deelt verschillende cases en biedt bovendien, de dag voor de verkiezingen, een verrassend kijkje in het stemgedrag van Nederland.
Vervolgens toont Jiri Boudal, van research en tech bedrijf Behavio, hoe de effectiviteit van campagnes bepaald kan worden met AI-gedreven gedragsonderzoek. Hij laat zien dat een goede mix van AI en menselijke betrokkenheid sneller en beter inzicht kan geven in de factoren die leiden tot aandacht, herinnering en uiteindelijk merkgroei. NB: Jiri will give his presentation in English!
Volg de volledige bvA AI-trilogie
Dit webinar is onderdeel van de AI-trilogie: drie krachtige sessies die samen laten zien wat AI voor jou in de praktijk kan betekenen. Het eerste webinar 'bvA AI-trilogie deel 1 - Mediaplanning heeft inmiddels plaatsgevonden, maar de opname van het webinar staat online.
Meld je nu ook aan voor het laatste AI-webinar:
Alle webinars zijn los te volgen, maar samen nog sterker!
Spreker