bvA AI-trilogie deel 2 - Marktonderzoek: Van inzicht naar impact

Kunstmatig gegenereerde afbeelding van bovenaanzicht van man met laptop en op bureau allemaal statistieken
Als gedreven merkleider weet je hoe belangrijk het is om te begrijpen wat je doelgroep écht beweegt. Tegelijkertijd is er steeds minder tijd voor diepgaand onderzoek. In dit webinar ontdek je hoe je met door AI-gegenereerde consumentendata snel en eenvoudig inzicht krijgt in wat jouw doelgroep beweegt – voor effectievere en relevantere marketing.

Programma

Het Volksportret biedt een vernieuwend alternatief. Deze doelgroepsoftware deelt Nederland op in 100 communities, elk representatief voor precies 1% van de bevolking en gebaseerd op meer dan 100 kenmerken. Dankzij AI kun je direct en laagdrempelig inzichten opdoen, communicatie toetsen en proposities valideren – zonder veldwerk of wachttijd.

In dit webinar laat Jens Hellewaard, mede-oprichter van Volksportret, zien hoe AI je helpt marktonderzoek inclusiever, sneller en goedkoper te maken. Je ontdekt hoe merken vandaag al met het Volksportret werken en krijgt een unieke case te zien. Bovendien, de dag voor de verkiezingen, biedt Jens een verrassend kijkje in hoe het Volksportret inzicht geeft in het stemgedrag van Nederland.

Dit is jouw kans om te leren hoe je AI inzet voor relevantere en effectievere marketing. Mis het niet!

Volg de volledige bvA AI-trilogie

Dit webinar is onderdeel van de AI-trilogie: drie krachtige sessies die samen laten zien wat AI voor jou in de praktijk kan betekenen. Het eerste webinar 'bvA AI-trilogie deel 1 - Mediaplanning heeft inmiddels plaatsgevonden, maar kun je binnenkort terugkijken. Meld je nu ook aan voor het laatste AI-webinar: 

Alle webinars zijn los te volgen, maar samen nog sterker! 

Spreker

Portret Jens Hellewaard

Jens Hellewaard

het Volksportret
Oprichter

Aankomende evenementen

Bekijk alles