Taskforce Retail Media

Het vergroten van transparantie en effectiviteit van retail media zodat adverteerders dit mediatype makkelijk kunnen vergelijken met andere mediakanalen.

Over de Taskforce Retail Media

De Taskforce Retail Media heeft als doel de transparantie in de markt voor retail media te vergroten en te komen tot uniforme meetstandaarden. Dit doet zij door adverteerders te informeren en te voorzien van concrete handvatten voor de overweging en inzet van retail media in relatie tot andere media. Op basis van acht Guiding Principles werkt de Taskforce samen met Retail Media-aanbieders aan een gezamenlijke ontwikkelagenda en een gelijk speelveld met heldere spelregels. Lees meer over Retail Media.

bvA-whitepaper Retail Media en de Guiding Principles voor Retail Media

Deelnemers Taskforce Retail media

Nico Rijkhoff

bvA netwerk van merkleiders
Kennismanager Retail Media

Jeroen Heslenfeld

PepsiCo
eCommerce Manager

Christel Hendriks

ABN AMRO
Media Manager

Brieke Hillen

AkzoNobel
Marketing Director

Ron Rutgers

HAK
Category Development Manager

Sjoerd Jagersma

FrieslandCampina
Global Media Manager

Harry van Loo

A. Vogel
Manager e-Commerce

Anna Westerink

Unilever
Retail Media Lead

Sophie Keeven

Danone
Retail Media Manager BNL

Bob Postma

Coca-Cola
Director Media & Connections

Louis ten Hacken

Coca-Cola Europacific Partners
Senior Channel Development Manager

Laurens Pons

Eneco
Digital Marketeer

Nieuws binnen Retail Media

Nieuwsoverzicht

Meer weten

Wil je meer weten over de taskforce Retail Media? Neem dan contact op met Henriette van Swinderen