netwerk van merkleiders

Taskforce Retail Media

De taskforce Retail Media heeft als doel de transparantie en effectiviteit van retail media te vergroten door eenduidige rapportage, (media)planning en modellering mogelijk te maken. Daarnaast wil de taskforce de markt normaliseren door adverteerders te informeren, voor te lichten en te voorzien van concrete handvatten voor de overweging en inzet van retail media in vergelijking met andere media. Het is belangrijk retail media nadrukkelijk te positioneren in het marketing- en mediadomein. Op die manier ontstaat er een gelijk speelveld met heldere spelregels dat voor iedereen in de markt duidelijk, toegankelijk en inzichtelijk is.

Deelnemers:

Ana Henriques, TUI
Marije den Breejen, Nestlé
Jeroen Heslenfeld, Pepsico
Christel Hendriks, ABN AMRO
Brieke Hillen, AkzoNobel
Ron Rutgers, HAK
Sonja Vroling, KPN
Sjoerd Jagersma, FrieslandCampina
Maurice Wener, Unilever
Harry van Loo, A. Vogel
Simone Kersten, Heineken
Vera Palsgraaf, Eneco

Voor meer informatie over de taskforce Retail Media, neem contact op met Nico Rijkhoff.