Na 6 jaar was het tijd voor vernieuwing. Met trots lanceert bvA de compleet vernieuwde website. Alles wat bvA voor leden te bieden heeft – van kennis tot inspiratie en netwerkmogelijkheden – is nu sneller, slimmer en eenvoudiger toegankelijk.

Wat is er verbeterd?
De nieuwe bvA-website is volledig ingericht op basis van actuele wensen en behoeften van merkleiders. Dit zijn de belangrijkste verbeteringen:
Relevante en actuele thema’s
De content sluit beter aan op vragen en ontwikkelingen binnen het marketingvak, met onderwerpen als AI, mediakanalen en ROI.
Sneller toegang tot content
Presentaties, opnames en documenten zijn eenvoudiger te vinden dankzij een intuïtieve structuur en verbeterde navigatie.
Verbeterde zoekfunctie
Leden vinden sneller wat ze zoeken – zonder eindeloos te hoeven klikken. Er kan gezocht worden op zowel thema als contenttype (zoals webinar, event of kennisdocument).
Frisse vormgeving met vertrouwde inhoud
De website heeft een moderne uitstraling gekregen, maar blijft stevig geworteld in de vertrouwde missie van bvA: het versterken van merkleiderschap in Nederland.
Let op: inloggegevens opnieuw activeren
Door de overstap naar het nieuwe platform vervallen de oude inloggegevens. Alle bvA-leden die al een persoonlijk inlog hadden, hebben een aparte activatiemail ontvangen. Daarmee kan in enkele stappen een nieuw wachtwoord worden ingesteld. De nieuwe inlog werkt met tweestapsverificatie voor extra veiligheid.
Belangrijk: zonder nieuwe inlog is het niet mogelijk om documenten te raadplegen, webinars te volgen of aanmeldingen voor bijeenkomsten te doen. Lees de activatiemail daarom goed door en volg de stappen, zodat toegang tot alle ledenvoordelen weer volledig beschikbaar is.
Heb je nog geen persoonlijke inlog? Stuur dan een mail naar info@bva.nl.