Sofie Delst-van der Marel is deze maand gestart als de nieuwe Online Content Marketeer van bvA – netwerk van merkleiders. Zij gaat zorgen voor nog meer zichtbaarheid van de bvA-activiteiten onder leden, toekomstige leden en relevante stakeholders.

De afgelopen jaren heeft Sofie ervaring opgedaan in verschillende content- en communicatierollen bij Le Champion, RGF Staffing the Netherlands en recent bij Pricewise. Daarnaast heeft zij haar eigen contentbedrijf genaamd BruTaalig.
Sofie: “Ik heb een grote liefde voor alles wat met content te maken heeft en hoe dat bijdraagt aan het verhaal van je merk. De afgelopen jaren heb ik in verschillende branches gewerkt, van sportevenementen tot de uitzendwereld. Bij bvA kan ik in één baan met een grote variëteit aan bedrijven en branches werken. Heel leuk en uitdagend. Ik kijk uit naar de vele webinars, Ronde Tafeldiners, de Effie Awards en alle andere mooie events die op de planning staan. Maar vooral ook naar het nog beter zichtbaar maken van bvA en alle waardevolle activiteiten nog meer uitdragen.”
Henriette van Swinderen, directeur bvA, vult aan: “We zijn enorm blij met de komst van Sofie die met haar ervaring kan zorgen dat de activiteiten van bvA nog beter uitgedragen worden. De bekendheid van en waardering voor bvA is flink toegenomen de laatste jaren, maar dit willen we blijven uitbreiden en nog meer top of mind zijn bij alle merkleiders. Sofie weet hoe ze nieuws op een creatieve manier onder de aandacht van de doelgroep brengt en dat is precies wat we nodig hebben.”