Verhoog je ROI met het Effectiveness Framework

bvA KPI Framework
Het maken van marketingjaarplannen komt voor veel merkleiders alweer in zicht! Een logische opbouw, heldere doelstellingen en vooral inzicht in het rendement van alle marketinginspanningen: allemaal belangrijke onderdelen. Maar hoe bepaal je de juiste doelstellingen en strategieën, en hoe kies je de juiste KPI’s voor jouw merk en campagnes? Het is vaak worstelen met KPI-setting door de enorme hoeveelheid beschikbare metrics. Bedrijven die zich weten te focussen, zijn aantoonbaar effectiever.

In dit webinar gaan we daarom in op de manier waarop je op een gestructureerde manier je marketingplannen kunt ontwikkelen en vertalen naar de bijbehorende KPI’s.

Wat staat er op het programma? 

Suzanne Klein (Head of Marketing Intelligence & Strategy - dentsu) en Renske Greven (Sr. Customer Insights Manager - Pon Automitive) gaan dieper in op de lancering het vernieuwde Effectiveness Framework (ontwikkeld door de bvA/VIA Werkgroep ROI) dat je kan helpen de juiste KPI's te selecteren. Met aandacht voor de vier onmisbare stappen om te komen tot een effectief marketingplan en praktische tips voor toepassing. Rindert de Lange (Manager Brand Strategy, Management & Sponsoring - Odido Nederland) geeft een praktijkcase van Odido die laat zien hoe zij hun marketingplan opbouwen en de meetbaarheid van hun marketingmix hebben geïntegreerd in hun manier van werken.

Het laatste webinar van bvA vóór de zomer – mis het niet als je je uit bent op effectievere marketingplannen met aantoonbaar rendement! Meld je snel aan!

Ben je geen bvA-lid, maar wil je er wel bij zijn? Stuur dan een mail info@bva.nl

Sprekers

Suzanne Klein

Suzanne Klein

dentsu
Head of Marketing Intelligence & Strategy

Renske Greven

Renske Greven

Pon Automotive
Sr. Customer Insights Manager

Rindert De Lange

Rindert de Lange

Odido Nederland
Manager Brand Strategy, Management & Sponsoring

Aankomende evenementen

Bekijk alles