Van scrollen naar sale – boost je conversie met shoppable content

Vrouw maakt beautyvideo met make-up en statiefcamera, kledingrekken op de achtergrond

Downloads

Social commerce maakt van social media niet alleen een brandingtool, maar ook een direct verkoopkanaal. Want op platforms als Instagram en straks ook TikTok wordt de hele klantreis – van inspiratie tot aankoop – steeds vaker binnen één omgeving afgerond. Dat gebeurt dankzij ‘shoppable content’: posts, video’s of stories waarbij je doelgroep producten direct kan aanklikken en kopen.

Programma

In dit webinar ontdek je waarom social dé plek is geworden waar ontdekking, inspiratie en aankoop samenkomen. Lars Reimink (Team5pm) deelt de nieuwste trends en praktijkvoorbeelden aan de hand van inspirerende cases. Je krijgt inzicht in de manier waarop je social commerce strategisch kunt aanpakken. Laat je inspireren en leer hoe je als merk het verschil maakt van search tot sale.

‘Wie Social Commerce zegt, zegt TikTok’ aldus Sander Peterse (TikTok). Waar het platform zo'n 5 jaar terug nog vooral als Branding platform werd gezien, heeft TikTok zich de afgelopen jaren sterk ontwikkeld tot een volwaardig full-funnel kanaal met ontelbare performance mogelijkheden. Sander laat zien hoe je je merkuitingen als "Inspiration with a buy button"  kunt laten werken. Hij deelt wat de trends zijn die er toe doen en welke merken hier in uitblinken.

Wil je van je Social Media inzet Social Commerce maken en direct rendement vergroten? Meld je dan snel aan voor dit unieke webinar!

Sprekers

Lars Reimink

Lars Reimink

team5pm
social director & country manager

Sander Peterse

Sander Peterse

TikTok
Head of Retail & E-comm

Aankomende evenementen

Bekijk alles