Transparantie in digitale media: voorkom missers en vergroot impact

Vrouw met telefoons in haar hand en verschillende filmische lagen over elkaar
Digitale media zijn essentieel voor het bouwen van je merk – voor resultaat op korte én op lange termijn. Zeer effectief, maar ook complex, niet altijd meetbaar en risicovol omdat je niet altijd zicht hebt waar je uitingen terechtkomen. Tijdens het jaarlijkse bvA-webinar over transparantie in digitale media delen topexperts hun inzichten.

Wat kun je verwachten?

Paul Lempers, één van onze best beoordeelde sprekers, laat zien wat de 10 grootste valkuilen zijn bij adverteren op platforms als YouTube en TikTok – én hoe je die vermijdt. Daarmee kun je de effectiviteit en het rendement van je investeringen in digital nog verder vergroten.

Ook krijg je van Brian O'Kelley, de bedenker van programmatic advertising, scherpe inzichten over de opzet van dit systeem. Waar zitten de (verborgen) kosten en hoe kun je die vermijden? Daarnaast laat Brian zien hoe je kunt voorkomen dat je ads verschijnen op onveilige, ineffectieve websites die bovendien een te hoge CO2 footprint hebben.

Let op: Brian O'Kelley geeft zijn presentatie in het Engels. 

Dit webinar is een must voor marketeers die het maximale uit hun digitale campagnes willen halen – verantwoord én resultaatgericht. Meld je snel aan!

 

Spreker

Portret Paul Lempers

Paul Lempers

FMA
Managing partner

Brian O'kelley

Brian O'Kelley

Scope3
Co-Founder and CEO

Aankomende evenementen

Bekijk alles