
- Homepage /
- Aankomende evenementen /
- Radio/Audio en OOH 2024
Radio/Audio en OOH 2024

Downloads
Het commerciƫle beleid en de plannen voor 2024 van de exploitanten is inmiddels bekend. Welke kansen biedt dit voor OOH en radio in 2024 en hoe speel je met je marketing- en mediamix hierop in. Een webinar dat je niet wilt missen als je als media-, marketing- of brandmanagers in 2024 het meeste rendement uit je radio- en OOH-investeringen wilt halen.
Programma
Saskia Sabel, Managing Director bij Ebiquity, geeft haar onafhankelijke visie op het veranderde commerciƫle beleid bij radio-exploitanten zodat je op de hoogte bent van aanstaande wijzigingen en goed voorbereid de onderhandelingen in kan gaan.
Maarten Rooduijn is Business Lead bij Out of Home Masters en Partner bij O2H Creative Solutions, een bureau gespecialiseerd in de planning en inkoop van (digitale) buitenreclame. Rick zal een overzicht geven van het buitenreclame landschap, recente ontwikkelingen en de voor- en nadelen van het productaanbod bij de verschillende exploitanten. Verder zal hij ook nog enkele cases tonen die de creatieve mogelijkheden van digitale out of home laten zien.
Sprekers

