- Homepage /
- Aankomende evenementen /
- Medialandschap 2026
Medialandschap 2026 – 3 trends die mediaplannen voorgoed veranderen

Wat kun je verwachten?
AI in mediaplanning
Ontdek hoe kunstmatige intelligentie mediaplanning slimmer, sneller en effectiever maakt. Van geautomatiseerde optimalisatie tot hyperpersoonlijke targeting: dit is de toekomst van media-inkoop.
NMO’s nieuwe crossmedia-aanpak
Leer over de kansen en mogelijkheden van het in 2026 te lanceren Crossmedia onderzoek van NMO. Maar ook over andere mogelijkheden en toekomstige verbeteringen in het NMO, zoals het bepalen van het totale video en audio bereik van jouw campagne.
Europe First mediaplan
In een tijd waarin ‘America First’ opnieuw de toon zet, is het tijd om de mogelijkheden voor een krachtig Europees alternatief te onderzoeken. Is een ‘Europe First’ media-aanpak noodzakelijk? En hoe geef je die als merk vorm?
Mis deze kans niet om je mediavisie te verscherpen en je strategie toekomstbestendig te maken. Meld je vandaag nog aan!