
- Homepage /
- Aankomende evenementen /
- Medialandschap 2025 – Trends en kansen in digital, video en social
Medialandschap 2025 – Trends en kansen in digital, video en social

Downloads
Programma
Met diverse sprekers duiken we in drie cruciale onderwerpen:
Digital impact: Ruben Schreurs (Ebiquity) zet zijn expertise in om de belangrijkste trends en kritieke aandachtspunten op het gebied van digitale effectiviteit en transparantie te belichten. Hij biedt waardevolle inzichten die essentieel zijn voor elke organisatie die succesvol wil zijn in het medialandschap van 2025.
Video advertising: Remon Buter (GroupM) deelt in zijn presentatie - A future perspective on video developments – zijn visie op de veranderende rol van Lineaire TV, de ontwikkeling van SVOD vs. AVOD en FAST. Hierbij gaat hij o.a. in op de rol van programmatic en Addressable TV, maar ook onderwerpen als measurement en innovatie richting 2030 komen zeker aan bod.
Social must-knows: Wil je jouw plannen voor 2025 versterken met de laatste inzichten in social media? Tijdens het webinar zal Tim van der Wiel (Founder van GoSpooky) ingaan op de meest veelbelovende trends en innovaties op het gebied van social media. Welke platforms zullen domineren? Welke vormen van content zullen gebruikers aanspreken? Tim geeft een diepgaande analyse en biedt concrete handvatten om voor te blijven op de concurrentie.
Sprekers


