Medialandschap 2024: effectief inspelen op veranderingen

Webinar Medialandschap 2024

Downloads

Het medialandschap blijft enorm in beweging. Consumenten blijven meer en meer digitale mogelijkheden omarmen en technologische ontwikkelingen nemen een grote vlucht. Hoe zit dat en wat betekent dat voor jou als merkleider? Tijdens dit jaarlijkse webinar staan we stil bij veranderingen in het Nederlandse medialandschap en gaan we in op nieuwe ontwikkelingen en mogelijkheden die zich in 2024 aandienen.

Programma 

Denis van Leeuwen - Chief Strategy Officer bij dentsu international - belicht tijdens het webinar de meest opwindende en uitdagende trends die de komende drie jaar het medialandschap gaan vormgeven. Denis licht toe dat we weer ‘back to the trendline’ zijn waardoor de genoemde trends niet uit een glazen bol komen, maar gegarandeerd gaan plaatsvinden. Hij bespreekt opkomende technologieën, verschuivende mediagewoonten maar geeft ook praktische strategieën om marketeers en adverteerders te helpen gedijen in de dynamische mediaomgeving. In de presentatie krijg je 5 praktische tips hoe je media de komende drie jaar effectief in kunt blijven zetten. Denk aan zaken als in hoeverre innovaties zoals streaming, addressable en andere kanalen een rol van betekenis gaan spelen, wat de rol van AI wordt en hoe de toekomst van traditionele media eruitziet. 

Dit webinar wil je niet missen als je als media-, marketing- of brandmanager wilt weten welke ontwikkelingen en mogelijkheden het Nederlandse Medialandschap voor jouw merk bieden in 2024. Dus meld je direct aan!

Sprekers

Foto Denis Van Leeuwen

Denis van Leeuwen

dentsu
Chief Strategy Officer

Bojan Stigter

Bojan Stigter

Mindshare
CEO (a.i.)

Aankomende evenementen

Bekijk alles