- Homepage /
- Aankomende evenementen /
- Live event - Je merk versterken met CX
Live event - Je merk versterken met CX

Hoe maak je als merk écht impact met klantbeleving? Wist je dat 75% van de merkimpact voortkomt uit ervaringen – zoals service, winkelbezoek, unboxing en mond-tot-mondreclame – en slechts 25% uit betaalde media? Tijdens dit live event ontdek je hoe jouw merk sterker kan worden door ervaringen die klanten écht raken. Dit event organiseren we samen met Kantar, speciaal voor leden van bvA.
Wat kun je verwachten?
Kantar, koploper op het gebied van marketingdata en -analyse, introduceert het nieuwe Meaningfully Different Experiences-framework (MDX) en delen de nieuwste inzichten uit het CX Pulse-onderzoek. Kantar heeft voor ruim 100 merken onderzocht hoe Nederlandse consumenten de contacten met die merken ervaren. Je krijgt exclusieve data, inspirerende voorbeelden en concrete handvatten om klantbeleving om te zetten in merkvoorkeur.
Tijdens het event leer je:
- Welke Nederlandse merken het verschil maken in klantbeleving.
- Hoe je functionele, emotionele én relationele impact creëert.
- Waarom CX dé sleutel is tot duurzame merkvoorkeur.
Praktische informatie
Datum: dinsdag 14 oktober
Inloop: vanaf 09.30 uur
Start programma: 10.00 uur
Duur: 2 uur, gevolgd door een netwerklunch
Locatie: Amsteldijk 166, Amsterdam
Aanmelden?
Wil je erbij zijn? We hebben een beperkt aantal plekken beschikbaar, dus meld je snel aan.
