Effectief en impactvol beeldgebruik

Effectief en impactvol beeldgebruik

Downloads

Mensen zijn van nature visueel ingesteld – we zijn echte 'kijkdieren'. Daarom is het kiezen van de juiste beelden essentieel om impact te maken en een diepere betrokkenheid te bereiken. Ontdek hoe strategische beeldkeuzes je boodschap versterken en je doelgroep emotioneel raken. Leer visuele elementen optimaal in te zetten om aandacht te trekken, connecties te creëren en je merk of boodschap te versterken.

Programma

Wat zijn de trends in creatief en effectief beeldgebruik, wat zijn de watch-outs en welke ontwikkelingen in de samenleving zie je terug in het beeldgebruik in reclame? 

Jacqueline Bourke (senior manager Creative Insights & Planning bij Getty Images) deelt de nieuwste inzichten over de wisselwerking tussen ontwikkelingen in de samenleving, zoals de klimaattransitie en sociale issues, en beeldgebruik in reclamecampagnes.

Coen Olde Olthof (junbi.ai) gebruikt neuroscience om te analyseren welke elementen van online video de meeste impact maken en het best blijven hangen. Hij deelt waardevolle inzichten en feiten over hoe verschillende beeldtechnieken de effectiviteit van je videocampagnes kunnen verhogen.

Ben je op zoek naar inspiratie en nieuwe inzichten voor je visuele campagnes? Meld je dan snel aan!

Let op: Jacqueline Bourke zal haar presentatie in het Engels geven.

Sprekers

Jacqueline Bourke

Jacqueline Bourke

Getty Images
Senior manager Creative Insights & Planning

Coen Olde Olthof

Coen Olde Olthof

junbi.ai
Founder

Aankomende evenementen

Bekijk alles