- Homepage /
- Aankomende evenementen /
- De vergeten 50-plusser als groeikans
Fit & Fifty: de vergeten 50-plusser als groeikans
De doelgroep 50-70 beschikt over aanzienlijke koopkracht, loyaliteit en invloed en groeit bovendien razendsnel: naar ruim 4 (vier!) miljoen mensen in 2026. Maar wat doet het met je merk als je je specifiek op deze doelgroep richt? Veel merken worstelen met dit dilemma: focus op deze community voelt als risico voor de aantrekkelijkheid van hun merk.
In dit bvA-webinar ontdek je waarom het tegendeel waar is. Experts laten zien wat deze doelgroep beweegt, hoe hun gedrag actiever en ondernemender is dan veel 50-minners en hoe merken juist aan relevantie winnen door 50-plussers serieus te nemen. Je krijgt inzichten in waarden, drijfveren en trends binnen deze doelgroep, plus praktische do’s & don’ts om ze duurzaam aan je merk te binden.
Voor marketeers die vooruit willen kijken en dit interessante potentieel willen benutten!