Besloten digitale Q&A met TikTok Nederland

Q&A met TikTok

Download

TikTok is met 4 miljoen gebruikers (Newcom 2023) een relevant kanaal voor merken om doelgroepen te bereiken die minder lineair te vinden zijn. Voor veel adverteerders heel aantrekkelijk: eindelijk toegang tot jongere doelgroepen! Maar de populariteit bij jongeren en kinderen roept ook vragen op over hoe de veiligheids- en privacyaspecten geregeld zijn bij TikTok voor zowel consumenten als adverteerders.

Het kanaal staat dan ook sterk in het vizier bij internationale en nationale privacy- en consumententoezichthouders. Negatieve media-aandacht over mogelijke misstanden op het kanaal en gebruiksverboden dragen er verder aan bij dat verschillende bvA-leden ons vragen of het nog verstandig is dit kanaal in te zetten.

Om bij te bron antwoorden te krijgen op deze vragen, hebben we Thierry Marchand, Public Policy & Government Relations Manager bij TikTok Nederland, bereid gevonden om mee te werken aan een Q&A-sessie.

Stel je vragen over privacy, brand en kids-safety op dit veelbesproken kanaal

De Q&A wordt geleid door Wouter Hulst, founder van digital consultancy bureau 201 Connected Media en Lisa Peek, advocaat bij Hoogenraad & Haak. Na afloop van de Q&A met TikTok evalueren we met hen de uitkomsten. De conclusies hiervan worden vervolgens met alle bvA-leden gedeeld in een 'guidance-document' en tijdens het webinar ‘Brand en kids-safe gebruikmaken van TikTok’ op 30 mei.

Aankomende evenementen

Bekijk alles