Extern webinar: Advertenties die zichzelf terugverdienen

Webinar Met Behavio
Wat maakt advertenties écht effectief? Tijdens dit webinar deelt Orban Büller (Managing Director van Media Futures Market en adviseur van Behavio Labs) zijn belangrijkste inzichten over de effectiviteit van advertenties. Aan de hand van gedragswetenschap en recente campagnes laat hij zien hoe merken hun impact vergroten én hoe advertenties zichzelf kunnen terugverdienen.

Samen met VIA en Adformatie nodigen je uit voor dit unieke webinar in samenwerking met Behavio Labs.

Wat staat er op het programma? 

  • Waarom 95% van de aankoopbeslissingen onbewust wordt genomen – en hoe je daar met sterke advertenties op inspeelt
  • Hoe je jouw merk emotioneel koppelt aan koopmomenten met de grootste impact
  • Wat wél werkte (en wat niet) in recente Nederlandse campagnes van Heineken, Engie en Lidl
  • Waarom marktleiders en challengers een fundamenteel ander creatief playbook nodig hebben – met een gloednieuwe case

Na afloop volgt een live Q&A van 30 minuten met Jiri Boudal, CEO van Behavio Labs. Dé kans om je eigen vragen te stellen, je case voor te leggen of dieper in te gaan op de inzichten uit het webinar.

Aankomende evenementen

Bekijk alles