De cookieloze toekomst gloort al enkele jaren aan de horizon, maar dit jaar is grote speler Google toch echt gestart met de uitfasering van Cookies. Wat moet je hierover weten als marketeer en wat zijn andere relevante cookieless-ontwikkelingen? Daarover gaat dit webinar.
Programma
Anton Kanis (Managing Director, Northern Europe bij TRKKN) zal een beknopt overzicht bieden van relevante ontwikkelingen en watch-outs rondom cookieless en hoe de Privacy Sandbox en de uitfasering van cookies door Google hierin passen.
Sebastian Grantz (Privacy Manager, EMEA Industry Relations bij Google) geeft een update over de Privacy Sandbox en hoe de uitfasering van cookies door Google stapsgewijs wordt gerealiseerd in 2024 met als titel The Time to Prepare for Third-Party Cookie Deprecation is Now (presentatie in Engels).
Matthias de Bruyne (Ads Privacy & Regulations Lead, Northern Europe bij Google) gaat daarna in op hoe je je als marketeer nu al kunt voorbereiden met de presentatie: Hoe bouw je met first party data en privacy first measurement een duurzame setup in 2024?
Het webinar 'Zijn de cookies nu nog niet weg?' zal niet worden opgenomen, wees er dus bij op 29 februari om alles te horen over de ontwikkelingen rondom Cookies.
Je kunt aanmelden voor deze sessie door op de knop "aanmelden" te klikken. Is deze knop niet zichtbaar, dan ben je waarschijnlijk niet ingelogd op onze website. Lukt het na inloggen nog niet om in te schrijven of heb je geen inloggegevens, neem dan contact met ons op via info@bva.nl.