Radio/Audio en OOH 2024

Radio/Audio en OOH 2024

Downloads

Het afgelopen jaar was een topjaar voor buitenreclame. Het digitale aanbod en verschillende vormen blijven hard groeien. Ook voor radio was het een bewogen jaar met de lancering van het nieuwe NMO Luisteronderzoek en de veiling van de frequenties.

Het commerciĆ«le beleid en de plannen voor 2024 van de exploitanten is inmiddels bekend.  Welke kansen biedt dit voor OOH en radio in 2024 en hoe speel je met je marketing- en mediamix hierop in. Een webinar dat je niet wilt missen als je als media-, marketing- of brandmanagers in 2024 het meeste rendement uit je radio- en OOH-investeringen wilt halen.

Programma

Saskia Sabel, Managing Director bij Ebiquity, geeft haar onafhankelijke visie op het veranderde commerciƫle beleid bij radio-exploitanten zodat je op de hoogte bent van aanstaande wijzigingen en goed voorbereid de onderhandelingen in kan gaan.

Maarten Rooduijn is Business Lead bij Out of Home Masters en Partner bij O2H Creative Solutions, een bureau gespecialiseerd in de planning en inkoop van (digitale) buitenreclame. Rick zal een overzicht geven van het buitenreclame landschap, recente ontwikkelingen en de voor- en nadelen van het productaanbod bij de verschillende exploitanten. Verder zal hij ook nog enkele cases tonen die de creatieve mogelijkheden van digitale out of home laten zien.

Sprekers

Saskia Sabel

Saskia Sabel

Ebiquity
Managing Director

Maarten Rooduijn

Maarten Rooduijn

O2H Creative Solutions
Business Lead - Out of Home Masters en Partner

Aankomende evenementen

Bekijk alles