netwerk van merkleiders

Nieuw bvA-programma voor positive change

ross-findon-mG28olYFgHI-unsplash

Locatie

2024-05-16T09:00:00
2024-05-16T09:30:00

Info call

Meeting via Teams

Jasper Bronner bvA GreenSights

Jasper Bronner  
Data & Research Consultant - bvA en Greensights

Willem van der Schoot BarnSessions

Willem van der Schoot
Oprichter - BarnSessions

Deze week organiseerden bvA en DLA Piper het event 'Duurzaamheidsreclame: no washing, no hushing'. Daarin werd een nieuw bvA-initiatief aangekondigd: 'de 24 van 24 Challenge' (zie onder voor de presentatie).

In deze challenge werken we in 24 uur naar concrete concepten en innovaties die bedrijven helpen positieve verandering te realiseren. Het richt zich op 4 innovatiegebieden waarop marketeers invloed kunnen uitoefenen. Door een proces van 7 effectieve stappen te volgen worden ideeën concreet gemaakt. Het initiatief is ontwikkeld door Jasper Bronner (Greensights) en Willem van der Schoot (BarnSessions) in samenwerking met bvA-leden.

Programma

Tijdens deze info-call delen Jasper en Willem alle ins en outs over 'de 24 van 24 Challenge', waaronder informatie over de aanpak, het proces, de kosten en de output. Benieuwd geworden naar dit gloednieuwe programma? Meld je dan aan via onderstaande knop.

Je kunt aanmelden voor deze sessie door op de knop "aanmelden" te klikken. Is deze knop niet zichtbaar, dan ben je waarschijnlijk niet ingelogd op onze website. Lukt het na inloggen nog niet om in te schrijven of heb je geen inloggegevens, neem dan contact met ons op via info@bva.nl.

Download de presentatie over positive change

Presentatie Jasper Bronner en Willem van der Schoot

Positieve impact ideeën versnellen