Nieuw bvA-programma voor positive change Locatie Merkkracht 2024-05-16T09:00:00 2024-05-16T09:30:00 Info call Meeting via Teams Jasper Bronner Data & Research Consultant - bvA en Greensights Willem van der SchootOprichter - BarnSessions Deze week organiseerden bvA en DLA Piper het event 'Duurzaamheidsreclame: no washing, no hushing'. Daarin werd een nieuw bvA-initiatief aangekondigd: 'de 24 van 24 Challenge' (zie onder voor de presentatie). In deze challenge werken we in 24 uur naar concrete concepten en innovaties die bedrijven helpen positieve verandering te realiseren. Het richt zich op 4 innovatiegebieden waarop marketeers invloed kunnen uitoefenen. Door een proces van 7 effectieve stappen te volgen worden ideeën concreet gemaakt. Het initiatief is ontwikkeld door Jasper Bronner (Greensights) en Willem van der Schoot (BarnSessions) in samenwerking met bvA-leden. Programma Tijdens deze info-call delen Jasper en Willem alle ins en outs over 'de 24 van 24 Challenge', waaronder informatie over de aanpak, het proces, de kosten en de output. Benieuwd geworden naar dit gloednieuwe programma? Meld je dan aan via onderstaande knop. Je kunt aanmelden voor deze sessie door op de knop "aanmelden" te klikken. Is deze knop niet zichtbaar, dan ben je waarschijnlijk niet ingelogd op onze website. Lukt het na inloggen nog niet om in te schrijven of heb je geen inloggegevens, neem dan contact met ons op via info@bva.nl. aanmelden