netwerk van merkleiders

Impact van events & sponsoring

jade-masri-74tlEYKgrBE-unsplash

Datum, tijd en locatie

2023-02-02T14:30:00
2023-02-02T17:00:00

De Kuip

Rotterdam

Dat events en sponsoring een zeer krachtig communicatie instrument is, weten we al heel lang. Maar hoe meet je die impact en verbind je dat aan je communicatie- en marketingdoelstellingen? En wat zijn de meest onderscheidende KPI’s en hoe kan je deze objectief meetbaar maken?

Daarom organiseerden wij op 1 februari jl. samen met IDEA (Independent Dutch Eventmarketing Association) en House of Sports een uniek, informatief en sprankelend event rond

‘Impact van events & sponsoring’

Tijdens deze bijeenkomst kwamen de meest recente learnings aan bod, zoals de manier waarop ons brein reageert op live communicatie (heel anders dan op andere media), welke factoren de effectiviteit van sponsoring bepalen, de ins en outs van de winnende sponsorcase EuroParcs en de ambitieuze plannen van de nieuwe bvA-werkgroep Events Meten.

Je kunt de presentaties hieronder downloaden.

Download de presentaties van Impact van events & sponsoring

Presentatie DPG Media

Presentatie Neurensics

Presentatie Droomparken case

Presentatie Event Impact Monitor