Bekijk het webinar:

AI is overal en toepassingen zoals ChatGPT worden sneller dan ooit geadopteerd door miljoenen gebruikers. Voor marketeers lijken de mogelijkheden van Generative AI enorm. De vraag is wat echt waardevol gaat zijn voor je merk- en marketingbeleid als straks de hype over zijn hoogtepunt heen is. In dit actuele webinar komen de mogelijkheden, de voor- en nadelen en de laatste ontwikkelingen aan bod. Met veel praktijkcases en tips en tricks om direct toe te passen.
Programma
Matti van Engelen (Associate Partner en AI lead - SparkOptimus) heeft een achtgrond in theoretische wiskunde en werkte in diverse sectoren aan de implementatie van AI. Het laatste jaar ligt Matti’s focus op de impact van Generatieve AI op marketing, customer service, R&D en IT en helpt hij bedrijven bij hun transformatie op dit vlak. Hij gaat tijdens het webinar dieper in op het uitgebreide aanbod op het gebied van generatieve AI voor taal, beeld, concept etc. Hoe zijn deze oplossingen precies tot stand gekomen: welke modellen zijn gebruikt en wat was bijvoorbeeld de menselijke input?
Sjoerd de Kreij (Co-Founder en CEO bij Typetone.ai) ontwikkelde met Typetone de eerste Nederlandstalige tekst-assistent gebaseerd op kunstmatige intelligentie om content marketing te automatiseren. Hij heeft onder andere bij Coolblue, DEGIRO, Bynder en DPG Media gewerkt. Vooral op het vlak van data, personalisatie en analytics. Tijdens zijn presentatie geeft tijdens zijn presentatie een aantal voorbeelden van succesvolle toepassingen van generative AI. En komt hij met tips en tricks voor marketeers die zij gelijk kunnen inzetten.
Een niet te missen webinar als je op de hoogte wilt zijn van de nieuwste AI-toepassingen en de mogelijkheden voor jouw werk en merk.
Je kunt aanmelden voor deze sessie door op de knop "aanmelden" te klikken. Is deze knop niet zichtbaar, dan ben je waarschijnlijk niet ingelogd op onze website. Lukt het na inloggen nog niet om in te schrijven of heb je geen inloggegevens, neem dan contact met ons op via info@bva.nl.