Brand- en kids-safe gebruikmaken van TikTok

Vier dansende kinderen op een schoolterrein

Downloads

Met TikTok bereik je doelgroepen die minder gebruikmaken van lineaire kanalen. Bijvoorbeeld om op een creatieve manier aandacht te vestigen op je merk of om personeel te werven. Maar de populariteit bij jongeren en kinderen roept ook vragen op over hoe de veiligheids- en privacyaspecten geregeld zijn bij TikTok voor zowel consumenten als adverteerders. In dit webinar vertellen we over de watch-outs én mogelijkheden van dit social kanaal.

Programma

Wouter Hulst, founder van digital consultancy bureau 201 Connected Media, geeft inzicht in hoe TikTok omgaat met de actuele brand safety en privacyissues die op dit kanaal spelen. Hij doet dit op basis van een eerder gehouden besloten Q+A roundtable met een selectie bvA leden en een vertegenwoordiger van TikTok Nederland.

Daarna vertellen Tess Scholten en Britt Messing, oprichters van het succesvolle en jonge TikTok-bureau For You Agency, hoe zij merken helpen bij de ontwikkeling van creatieve campagnes om met name GenZ te bereiken.

Sprekers

Portret Wouter Hulst

Wouter Hulst

201 Connected Media
Founder

Portret Britt Messing

Britt Messing

For You Agency
Founder

Portret Tess Scholten

Tess Scholten

For You Agency
Founder

Aankomende evenementen

Bekijk alles