netwerk van merkleiders

Werkgroep ROAS

De bvA/IAB werkgroep ROAS (Return on Advertising Spend) heeft als doel:

Komen tot branche-brede standaarden voor ROAS KPI’s waarmee de effectiviteit van investeringen in cross-mediale campagnes gemeten kan worden.

taskforce ROAS zwartwit.jpg

Deelnemers (v.l.n.r)

Bovenste rij:   Onderste rij:  
Marianne Bruijn Rabobank, voorzitter taskforce (bvA) Marcel Buskermolen GfK, (IAB)
Diederick Ubels Mobpro (IAB) Yvonne Goos Zilveren Kruis (bvA)
Tina Dijkshoorn Klaverblad (bvA) Charles van der Schot BSH (IAB)
Dennis Hoogervorst Sanoma (IAB) Saskia Fagnotti Unicef (bvA)
Jhon van der Ceelen GroupM (IAB) Olav Lijnbach Facebook (IAB)
Pieter van Geel Greenhouse Group (IAB) Nathalie La Verge Deloitte (IAB)
Marrit Bottenheft Rabobank (bvA) Erwin Kuipers FedEx/TNT (IAB)


Voor meer informatie over de werkgroep ROAS, neem contact op met Mervyn Brookson: mervyn.brookson@bva.nl