Lid worden

BVA bond van adverteerders is een vereniging van adverteerders, voor adverteerders.

Leden van BVA profiteren, naast van een stuk algemene belangenbehartiging op het gebied van commerciële communicatie, van een uitgebreid en interessant netwerk, relevante kennissessies en whitepapers of andere documentatie. Alle voordelen voor leden zijn erop gericht de expertise van leden op het gebied van commerciële communicatie te vergroten

  • Alle organisaties, in de rol van adverteerder, kunnen lid worden van BVA bond van adverteerders.

  • Het lidmaatschap van BVA is organisatiegebonden. Is een organisatie lid van BVA, dan kunnen alle medewerkers mee profiteren van de voordelen van het BVA-lidmaatschap.
  • Om lid te worden van BVA betaalt een organisatie jaarlijks contributie. De contributie wordt bepaald op basis van de bruto mediabestedingen (zoals door Nielsen geregistreerd van het voorafgaande jaar. Vanuit praktische worden de bruto mediabestedingen in de periode Q4 jaar-2 tot en met Q3 jaar-1 gebruikt.

Ben je geïnteresseerd in het lidmaatschap van BVA of wil je meer weten over wie wij zijn en wat we doen? Dan maken we graag een afspraak voor een persoonlijk gesprek. Neem contact op met:

Marion Moerman
020-798 8850
marion.moerman@bva.nl