Marketing & Insights Event 2018

BVA en MOA (Center for Marketing Insights, Research & Analytics) slaan de handen ineen op Nederlands grootste Marketing & Insights Event (MIE), dat plaatsvindt op woensdag 31 januari & donderdag 1 februari 2018 in de Jaarbeurs Utrecht. Alle leden van BVA ontvangen twee gratis kaarten voor het MIE. Deze kaarten zijn inmiddels per post aan de hoofdcontactpersonen van een organisatie verstuurd. Mocht je niets ontvangen hebben, neem dan contact op via info@bva.nl.

Het MIE staat dit jaar in het teken van “The Snowball effect of Marketing, Insights & Analytics”. Er is steeds meer informatie beschikbaar en er wordt slimmer en effectiever met data omgegaan. Maar hoe doe je dat? Het MIE geeft in 2 dagen en in meer dan 90 sessies antwoord op deze vraag.

BVA verzorgt op het congres een tweetal lezingen op woensdag 31 januari:

  1. Doritos #Playbold - De reden voor een gouden Effie
  2. The Effie way of working – De rol van onderzoek bij het winnen van een Effie

Naast deze twee lezingen biedt het MIE een inspirerend programma met 95 praktijkcases, masterclasses en inspiratiesessies, waarvan meer dan 25% van het aanbod in het Engels is. Het gehele programma vind je op www.mie.nl.

 

*Over MOA
De MOA, Center for Marketing Insights, Research & Analytics, is een vereniging van bedrijven en instellingen die zich bezighouden met Market Research, Digital Analytics, Marketing Intelligence en Beleidsonderzoek. De MOA stelt zich ten doel de kwaliteit van survey based en non-survey based information, in de breedste zin van het woord te bevorderen, ontwikkelen en stimuleren. Daarnaast behartigt de vereniging de belangen van (virtuele) respondenten, gebruikers en aanbieders van digital analytics, marketing research en opinie- en beleidsonderzoek. Meer informatie: www.moaweb.nl

Datum en tijdstip:
2018-01-31T09:00:00 2018-02-01T17:30:00
Locatie:
Media Plaza (Jaarbeurs), Utrecht
Adres:


Aanmeldperiode: