Digital Out-of-Home & location based marketing

Hyper-local, drive-to-store, footfall, sales-uplift, geo-fencing; de buzzwords vliegen je om de oren. Heb jij als innoverende marketeer met een antenne voor nieuwe technologieën deze buzzword-bingo nog niet compleet, kom dan naar de bijeenkomst Digital OOH & Location based marketing op donderdag 7 maart van 10.00-12.00 uur in Amsterdam.

voorbeeld privacy 3

In deze bijeenkomst nemen de experts van IAB Nederland je mee in de wereld van Location Based Advertising en de mogelijkheden om dit in te zetten, óók in combinatie met (Digital) Out-Of-Home. Hoe bereik je je consument heel specifiek op basis van locatie en hoe verzamel je inzichten over de locatie waar je doelgroep zich bevindt? Wat kan er eigenlijk en welke waarde levert het op én…wat mag er allemaal?

Experts van Google, Dentsu Aegis en BlowUP Media laten je cases zien en geven je praktische handvatten om aan de slag te gaan. Komt dat zien!

Deze sessie is voor marketeers met al enige ervaring in Mobile, Programmatic of Out-of-Home. Of marketeers met een neus voor innovatie en nieuwe technologieën.

Datum en tijdstip:
2019-03-07T10:00:00 2019-03-07T12:00:00
Locatie:
De Bakkerswinkel Westerpark
Adres:
Regulateurshuis 1, Polonceaukade 1
1014 DA Amsterdam
Aanmeldperiode:
2018-12-21T11:00:00 2019-03-07T09:00:00

Programma

07-03-2019
10:00 - 11:15 uur Location Based Advertising; met Jeffrey Benning, Localyse en Melvin van Gom, Dentsu Aegis
11:15 - 12:00 uur Digital OOH; met Guy Grimmelt, Exterion en Marcel Littel, BlowUp Media

* Je kunt aanmelden voor deze bijeenkomst door op de knop "inschrijven" hierboven te klikken. Is deze knop niet zichtbaar, dan ben je mogelijk niet ingelogd op onze website. Lukt het na inloggen nog niet om in te schrijven of heb je geen inloggegevens, neem dan graag contact met ons op via info@bva.nl.